page loader


شرکت های طراحی اپلیکیشن

بهترین شرکت های ساخت اپلیکیشن موبایل در ایران که می تونید به آنها ارتباط بگیرید کدام هستند؟اولین سوالی که شما از خودتون ممکنه بپرسید این هست که برای طراحی اپلیکیشن موبایل در اندروید ، IOS یا وب اپلیکیشن چطور یک شرکت خوب پیدا کنم؟ چه معیارهایی را باید در نظر بگیرم که بتونم اونها رو باهم مقایسه کنم؟

این راهنما میخواد به شما در پیدا کردن بهترین شرکت ساخت اپلیکیشن کمک کنه. ما شرکت هایی رو که سابقه اونها اثبات شده و دارای نمونه کارهای قوی هستند به شما معرفی میکنیم. اکثر شرکت هایی که انتخاب شدن می تونند برای اندروید ، ای او اس و وب اپلیکیشن کد نویسی کنند، ما به قدرت UX آنها نگاه کردیم.

هیچوقت نام شرکت یا جایزه هایی که بردن نباید شما رو گمراه کنه .برای اینکه انتخاب بهتری انجام بدین ما لیستی از مواردی که باید در نظر بگیرید در این مطلب گذاشتیم تا به انتخاب شما کمک کنیم. ما 20 شرکت برای شما لیست کردیم اما مهمتر از اون به شما میگیم که چطوری یکی از بین اونها انتخاب کنید.

7 معیار اصلی برای انتخاب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن

1. محسابه قیمت مناسب و کارشناسی در تولید اپلیکیشن

عوامل مهمی در محاسبه هزینه ساخت اپ موبایل تاثیر گذار هستند اما مهمترین آنها می تواند. 1- استفاده از نیروی فنی متخصص 2- شیوه برنامه نویسی اپ های موبایل به صورت نیتیو 2- اهمیت به دیزاین و تجربه کاربری 3- پشتیبانی مناسب پس از تولید اپلیکیشن 4- استفاده از پنل مدیریت ( بک اند ) با کدنویسی استاندارد که تعداد کاربر همزمان بالای اپلیکیشن را تضمین کند. این مورد در کیفیت کار با اپلیکیشن خیلی مهم است. هرچه بروی پنل مدیریت اپلیکیشن بیشتر کار شده باشد اپ با کیفیت تری خواهیم داشت. 5- تست کاربردی اپلیکیشن قبل از انتشار عمومی و ... ( " برای آشنایی کامل با نحوه محاسبه تعرفه ساخت اپ موبایل این مقاله را ببینید " )

معیار قیمت در انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن

2. طراحی توسط تیم در یک مکان ثابت نه توسط شخص در مکان نامشخص

خیلی از دوستان با انتخاب فریلنسر یا جذب برنامه نویس اقدام به ساخت اپلیکیشن موبایل می کنند. این مورد شاید در ابتدا در هزینه های شما صرفه جویی ایجاد کند اما در بلند مدت با خطر از دست دادن کل برنامه مواجه هستید. به هر حال ریسک کار با یک شخص به که از حضور وی در سال های بعد اطمینان ندارید، همیشه وجود دارد. خب این ریسک برای شرکت برنامه نویسی هم وجود دارد اما معمولا شرکت های با سابقه بالا کمتر اعتبار خود را زیر سوال می برند. بنابراین مهم است که در زمانی که اپلیکیشن شما صاحب مشتری و درآمد شده و شما نیاز به حضور یک تیم فنی با تجربه در کنار خود هستید از حضور آن تیم مطمئن باشید.

3. شرکتی که انتخاب می شود باید نمونه کارهای قوی در این زمینه داشته باشد

بسیاری از شرکت ها وب سایت های زیبایی داشته و وقت زیادی برای طراحی سایت خود گذاشته اند اما آیا در پشت صحنه، خروجی ها نیز به همین مقدار زیباست؟! برای اطمینان از این مورد به نمونه کارهای ساخت اپلیکیشن آن شرکت بیشتر دقت کنید.

نمونه کارهای شرکت طراحی اپلیکیشن

4. شرکت قادر به نوشتن وب سرویس برای نرم افزارهای آنلاین باشد و دانش سروری خوب برای مقیاس /پذیری داشته باشد

قلب یک اپلیکشن با کیفیت وب سرویس ها یا همان پنل مدیریت است. یک اپلیکیشن آنلاین باید در لحظه با سرور خود در ارتباط باشد تا آخرین اطلاعات کاربران ، خدمات ، کالاها ، کیف پول ، سفارش ها و ... را با هر درخواست کاربر در هر صفحه اپلیکیشن از سرور یا پنل مدیریت دریافت نماید. خیلی از اپلیکیشن ها ظاهر زیبایی دارند اما به دلیل برنامه نویسی ضعیف در سمت سرور و پنل مدیریت با افزوده شدن کاربران همزمان کارکرد ضعیفی از خودشان نشان می دهند. هر چه به تعداد کاربران افزوده شود این کارکرد ضعیف بیشتر خود را نشان می دهد. بنابراین از شرکت ساخت اپلیکیشن با دقت بیشتری در مورد تکنولوژی ساخت پنل مدیریت بپرسید. شرکت ساخت اپ موبایل باید بر پنل مدیریت سوار باشد و از نرم افزارهای اپن سورس برای این مورد استفاده نکرده باشد. "در صورتی که میخواهید درباره مقیاس پذیری بیشتر بدانید این مقاله را بخوانید"

5. از لحاظ پشتیبانی نرم افزار و سخت افزار و همچنین مشارکت در توسعه برنامه بتواند بسته کامل و جامعی تحویل دهد

شرکت ساخت اپ موبایل باید بتواند در زمانی که شما کاربر زیادی جذب کرده اید پشتیبانی مناسبی اراده دهد بنابراین به بندهای پشتیبانی قرارداد دقت کنید. چه مدت پشتیبانی رایگان هست و برای چه مواردی؟ پس از آن پشتیبانی با چه قیمتی و به چه صورتی داده می شود؟ در صورتی که به توسعه نیاز داشته باشید با چه هزینه ای و در چه مدت زمانی انجام می شود؟ هزینه سرور و هاست اپلیکیشن ساخته شده با کیست؟ این ها بخشی از سوالاتی هست که باید شرکت ساخت اپلیکیشن به آن پاسخ مناسبی دهد.

6. روش طراحی به صورت نیتیو یا هیبرید

در حال حاضر دو روش ساخت اپلیکیشن وجود دارد. روش هیبریدی که در حقیقت یک سایت هست و با نرم افزارهای واسط از وب سایت خروجی اپلیکیشن نیز گرفته می شود. به طور مثال یک سایت فروشگاهی که با وردپرس طراحی ساخته شده است را می توان با نرم افزارهای واسطه ای تبدیل به یک اپلیکیشن فروشگاهی نمود. هزینه پایین ساخت اپلیکیشن به این صورت مزیت این روش هست اما ساخت اپلیکیشن به روش هیبریدی اصولی نبوده و مشکلات امنیتی و حجم بالای اپلیکیشن و کیفیت پایین تر از معایب آن است. اما روش اصولی تر ساخت اپلیکیشن به صورت نیتیو است. یعنی با زبان مورد تائید خود سیستم عامل اندروید یا آی او اس اقدام به برنامه نویسی اپلیکیشن شود. از شرکت سازنده اپلیکیشن در این مورد سوال کنید." برای آشنایی بیشتر با روش نیتیو و هیبرید این مقاله را ببینید "

7. رضایت مشتریان گذشته از نمونه کارهای انجام شده

این مورد مهم است که قبل از اینکه شما به یک شرکت ساخت اپلیکیشن وارد شوید افراد دیگری وارد شده و پروژه سفارش داده اند. با یک پرس و جو ساده می توانید با نحوه کار یک شرکت ساخت اپلیکیشن آشنا شوید. به هر حال رضایت یک چیز نسبی بوده و نمیتوان همه مشتری ها را راضی نگه داشت اما یک شرکت ساخت اپلیکیشن باید نمره قابل قبولی از مشتریان گذشته خود دریافت کرده باشد.

بنا براین با توجه به موارد فوق کمی تحقیق کردیم و در لیست زیر 20 شرکت مناسب را به لحاظ نمونه کار و فاکتورهای فوق انتخاب نمودیم.

شرکت عصر نقره ای

شرکت عصرنقره ای ارتباطات هوشمند در سال 1386 به منظور فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات و تولید نرم افزارهای وب بنیاد (Web Based) تأسیس گردید و با تمرکز ویژه بر تولید نرم افزارهای یکپارچه کسب و کار و اپلیکیشن های موبایل ، برای بیش از 100 برند اپلیکیشن نیتیو ساخته است. این شرکت یکی از با سابقه ترین شرکت های ساخت اپلیکیشن در ایران بوده و دارای تیم فنی با تخصص های مختلف بوده که بر اساس سیستم مدیریت پروژه ترلو و اسکرام فعالیت می کنند. عصر نقره ای از سال 86 اقدام به تولید زیرساخت یکپارچه نرم افزاری تحت وب با نام آیمیس نموده که زیربنای بسیاری از اپلیکیشن ها می باشد. این شرکت در مدت فعالیت خود موفق به ساخت اپلیکیشن های متعددی در زمینه های فروشگاهی ، خدماتی ، حمل و نقل ، آموزشی و ... شده که در بخش نمونه کارهای سایت این شرکت می توانید بخشی از آنها را مشاهده کنید.همواره هدف مدیران و همکاران این شرکت بر شناخت نیازهای مشتریان و ارائه خدمات پشتیبانی مناسب مبتنی بر تکنولوژی های روز است. افزایش کیفیت کارهای ارائه شده در چهارچوب استانداردهای بین المللی در طراحی، عرضه و پشتیبانی از جمله نگرش راهبردی این شرکت در کار است.

شرکت رهام وب

رهام وب یکی از شرکت های طراحی وب سایت و اپلیکیشن است که خدمات طراحی اپلیکیشن ، طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی را همگام با تکنولوژی روز دنیا ارائه می نماید. تلاش ، تجربه و مشتری مداری از سرمایه های اصلی ما در جهت کسب اعتماد مشتریان است به عقیده ما از اصول مهم یک تجارت ، رضایت مشتری است. کار ما حرفه ای و اصولی است . اطلاعات و آگاهی دادن به مشتریان از اصول رهام وب می باشد تلاش می کنیم تا مشتری اطلاعات کاملی از وب سایت آینده اش داشته باشد تا بتواند با اطمینان قرار داد سایت خود را منعقد کند.

شرکت نهان تک

شرکت نهان تک با نام تجاری گوبل از شرکت های با سابقه در طراحی اپلیکیشن می باشد. متاسفانه در بخش درباره ما این شرکت متنی پیدا نکردیم اما از نمونه کارهای انجام داده شده توسط این شرکت می توان به سابقه آن پی برد. شرکت گوبل در تهران مستقر بوده و سفارش طراحی اپلیکیشن از سراسر ایران و خارج از کشور می پذیرد.

شرکت سامانه بلوط

عصر اقتصاد خلاق یا اقتصاد نرم دوره ای است که مفاهیم اقتصادی و مدیریتی با مباحث دیجیتال و آی تی تنیده شده است. سامانه بلوط با به کارگیری اساتید و کارشناسان متخصص حوزه آی تی، اقتصاد، مدیریت و آینده پژوهی از سال 1384 کار خود را شروع نمود تا بتواند در کشور پهناور ایران برگ زرینی در حوزه آی تی و اقتصاد رقم بزند. حال پس از 10 سال مفتخریم که در کنار سازمانها و شرکت ها و کسب و کارهای مختلفی خدمات و محصولاتی عالی ارائه نموده ایم، محصولاتی که برخی از مرزهای جغرافیایی ایران گذشته و مشتریانی بین المللی دارد.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

شرکت مطهر نت پارس

مطهر نت پارس نیز با اتکا به همین پیش بینی ها، مسیر خود را به گونه ای تعریف کرده است که بتواند در چهارچوب اصول و ارزش‌هایی که خود را به آنها پایبند می‌داند، در عرصۀ جهانی نقش آفرینی کند. شرکت مطهر نت پارس، امروز به عنوان یکی از نوآورترین گروه ها در حوزه ساخت اپلیکیشن و تولید نرم افزارهای ios ، Android و Windows phone در بازار ایران و جهان حضور دارد. شرکت تولید اپلیکیشن مطهر نت پارس فعالیت خود را از سال ۲۰۱۲ آغاز نموده است و تا امروز بیش از ۱۰۰۰ اپلیکیشن اندروید و iOS در حوزه های مختلف تولید کرده است.

شرکت فناوری هوشمند همسانه

ما در همسانه به صورت تخصصی روی راهکارهای مبتنی بر موبایل متمرکزیم و تلاش می کنیم از آخرین تکنولوژی ها و متد های برای طراحی و ساخت اپلیکیشن های موبایل و خدمات مکمل استفاده کنیم. هدف ما کمک به کسب و کار ها برای استفاده از بستر دیجیتال و تکنولوژی های جدید بویژه موبایل، برای رسیدن به اهداف بازاریابی و فروش است. تیم ما ترکیبی از برنامه نویسان وب و موبایل، طراحان رابط کاربری و مشاوران بازاریابی است. گسترش استفاده از گوشی های هوشمند در بین مردم فرصت های جدیدی را فراهم کرده است که ما فکر می کنیم می توانیم با بهره گیری هوشمندانه از آن، رسانه و کانال جدیدی برای ارتباط با مشتری های فعلی و جذب مشتری های جدید بیافرینیم. ما در همسانه خوشحالیم از این که توانسته ایم در مدت زمان فعالیت خود به بیش از ۵۰ مشتری تجربه ی بهتری از کار با ابزار های بازاریابی دیجیتال ارائه کنیم.

شرکت مالتی پلتفرم

نقاط قوت ما ، توجه و احترام به نیاز و خواسته های مشتریان ، گرافیک های کاربر پسند و و ساختار استاندارد بین المللی میباشد ، نرم افزار های تحت وب و همچنیناپلیکیشن ها از قبیل اندروید و iOS به صورت اصولی طراحی و ایجاد میشوند تا قابلیت توسعه و افزودن امکانات جدید در هر زمان را دارا باشد . ما جدیدترین تکنولوژی های کمپانی های بزرگ همانند گوگل و اپل و مایکروسافت را در ایران ارایه میدهیم .

شرکت اپکار

شرکت طراحی و برنامه نویسی اپکار با سابقه ای درخشان در زمینه طراحی و برنامه نویسی اندروید و ios و همچنین برنامه نویسی تحت وب افتخار همکاری با شما عزیزان را دارا میباشد.برخی از خدمات ارائه شده توسط اپکار شامل : برنامه نویسی اپلیکیشن برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس ، برنامه نویسی و طراحی انواع وب سایت شرکتی و خدماتی ، طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن تاکسی آنلاین مشابه اسنپ و تپسی و افزایش رتبه الکسا و ارتقا سئو سایت می باشد.

شرکت آپارنیک

برنامه نویسان طراحی ظاهری در آپارنیک به دنبال اصول OOCSS برای سازماندهی CSS در پروژه های بزرگ می باشند.کارشناسان ما در این زمینه، طراحی ماژولار و کدهای قابل استفاده مجدد را در دستور کار خود قرار داده و به صورت موثر با تیم در تعامل هستند. در آپارنیک، از کد نویسی غیر اصولی و بی نظم جلوگیری میکنیم و در عوض، تخصصی کد نویسی میشه و برای ساخت نرم افزار اندروید و iOS از ابزارهای واسط استفاده نمیشه . در این مجموعه برای ساخت نرم افزار اندروید از زبان جاوا استفاده میشه و برای ساخت نرم افزار iOS از زبان سوئیفت استفاده میشه که مخصوص این سیستم عامل هاست .

شرکت تابان شهر

تابان شهر حاصل یک تفکر از مجموعه ای خلاق بوده که از سال 1391 فعالیت خود را در زمینه تبلیغات و بازاریابی دیجیتالی در عرصه تجارت بین المللی شروع نموده است و تا به امروز توانسته استوار و ثابت قدم باقی بماند. مجموعه تابان شهر با بهره مندی از تخصص و تجربه کارشناسان خلاق و برنامه نویسان با تجربه توانسته در خارج و داخل از مرزهای کشور عزیزمان خدمات با ارزش و منحصر به فردی را به ده ها استارت اپ موفق ارائه دهد. این مجموعه با استفاده از دانش دیجیتال مارکتینگ برای شما یک استراتژی دقیق و بی رقیب تدوین می نماید تا بر این اساس وب سایت و اپلیکیشن های شما با یک طراحی UI/UX بی نظیر برنامه نویسی و اجرا شود سپس به روشی خلاقانه و علمی بر اساس رفتار کاربران استراتژی ورود به بازار را تدوین و اجرا می نماید تا این فرایند با بهره وری بسیار بالا گسترش و برای کاربران هدف قابل بهره برداری باشد.

شرکت اپ ساز

اپ ساز سعی دارد تا با به حداقل رساندن مدت زمان و کاهش هزینه های تولید اپلیکیشن های موبایل به تمامی کسب و کارهایی که نیازمند ارتباط بیشتر با کاربران/مشتریان خود می باشند، کمک نماید. همچنین با توجه به انعطاف پذیری بسیار بالای هسته اصلی سیستم پلن هایی به صورت رایگان برای اشخاص حقیقی نیز در نظر گرفته شده است، تا کسانی که قصد استفاده تجاری را این سیستم ندارند بتوانند به مقصود خود دست یابند. هدف دیگری که ما در اپ ساز دنبال می کنیم، اشتغال زایی و کمک به شرکت هایی است که در حوزه های نرم افزاری فعالیت می کنند اما به هر دلیلی نمی خواهند در حوزه موبایل سرمایه گذاری های سنگینی انجام دهند. ما با در اختیار قرار دادن نسخه ای کامل از پلتفرم خود در اختیار این شرکت ها آنها را یاری می کنیم تا بتوانند برای مشتریان خود به تولید اپلیکیشن های سازمانی و مورد نظر خود بپردازند.

شرکت اپتو

اَپِتو یک سامانه آنلاین برای ساخت و مدیریت اپلیکیشن‌های موبایل است که در آن کاربران بدون نیاز به دانش برنامه نویسی می توانند صفحات اپلیکیشن خود را طراحی کنند. اپتو برای ساخت اپلیکیشن‌های شخصی، آموزشی، اطلاع رسانی، تبدیل سایت به اپلیکیشن و …. بسیار کارآمد است. اپتو با هدف رسیدن به جامع‌ترین اپلیکیشن ساز فارسی کار خود را از شهریور 94 شروع کرده است و همواره کوشیده تا محیطی راحت و کارآمد برای کاربران خود ایجاد کند.

شرکت فرایند مدار

اگروه برنامه نویسان نرم افزاری ما با هسته اصلی دانشجویان ارشد دانشگاه علم و صنعت ، فعالیت خود را از سال 1387 آغاز کرده و با شرکت ها و سازمان های مختلف همکاری نمود. از آذر سال 1396 این فعالیت ها را در قالب شرکت دانش بنیان فرایند مدار پیشرو به شکل حرفه ای ادامه داده و در این راستا افتخار ارائه خدمت به سازمانهای زیادی را داشته ایم. هدف اصلی شرکت فرایند مدار تسریع پروسه کاری سازمانها و بهبود راه حل های نرم افزاری آنهاست. این امر نیز بدون نیازسنجی دقیق و در کنار مشتری بودن امکان ندارد. به جرات می توان گفت راهکارهای ارائه شده در این شرکت در سطح کشور بی نظیر بوده و خلاهای جریان کاری مشتریان به دقت تحلیل شده است. همچنین با توجه به رعایت استانداردهای تولید نرم افزار و آماده سازی محصولات بصورت پکیج سرعت و امنیت تولید محصولات این شرکت به نسبت بالاتر است.

شرکت پازلی

پازلی یک اپلیکیشن‌ساز آنلاینه که به کمک اون می‌تونید اپلیکیشن‌های مورد نظر خودتون رو در کمترین زمان و با کمترین هزینه، بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی بسازید.

شرکت ایراکد

شرکت برنامه نویسی ایرانیان با نام تجاری ایراکد در سال 1385 فعالیت خود را در زمینه طراحی نرم افزارهای تخصصی وب آغاز نمود. این شرکت بعد از گذشت چند سال با طراحی دپارتمان طراحی سایت ، و دپارتمان طراحی اپلیکیشن موبایل فعالیت خود را در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی، سازمانی و شرکتی گسترش داده تا جایی که امروزه بدون شک در زمره بهترین شرکت ها در این زمینه شناخته میشود. این شرکت در سال 98 با تاسیس دپارتمان بین الملل خود توانست پروژه های مهم و قابل توجهی در خارج از کشور از جمله هلند، استرالیا، لندن و دیگر کشورها دریافت کرده و با جدیدترین تکنولوژی ها آنها را طراحی و پیاده سازی نماید. دفتر اصلی این شرکت در جردن تهران قرار دارد و از چشم اندازهای شرکت تاسیس و افتتاح این شرکت در خارج از مرزهای ایران از جمله کانادا میباشد.

شرکت فرا اپ

فرااپ پلتفرم کارآمد ای است که یکی از پروژه های اصلی آن، ارائه امکانات و پنل طراحی اپلیکیشن های کاربردی و حرفه ای موبایل می باشد که برای کاربران خود فراهم ساخته است تا صاحبان کسب و کار، دانشجویان،طراحان سایت و اپلیکیشن و برنامه نویسان بتوانند بدون دانش برنامه نویسی با استفاده از فضایی بسیار ساده و نوآور اپلیکیشن مورد نظر خود را طراحی نموده و با هزینه ای بسیار اندک از آن بهره مند گردند.

شرکت سه سوت وب

سه سوت وب با بیش از چندین سال تجربه و فعالیت در زمینه طراحی وب سایت ( فروشگاهی،شرکتی ، شخصی و .... ) ساخت اپ های موبایل، به جرات میتوان گفت یکی از برترین برندهای موفق طراحی سایت در ایران می باشد. که با بهره گیری از برتزین و حرفه ای ترین طراحان سایت و متخصصان سئو، و با ارائه راه کارهای نو آماده است تا شما را در داشتن یک کسب و کار اینترنتی پر رونق و سود آور یاری نماید.

شرکت پرتو

پردو با هدف ایجاد رویکردی نوین در عرصه خدمات و محصولات مبتنی بر اینترنت در اسفندماه 1390 شروع به کار کرد. سپس تیم پردو با تکیه بر دانش و تجربه فنی خود توانست با الگوبرداری از شرکت های موفق بین المللی و بهره گیری از خلاقیت و پویایی به محصولات و خدماتی مطابق با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا دست یابد.

شرکت نوین

بیش از 10 سال است که رسانۀ تجارت نوین در حوزۀ فناوری‌های دیجیتال فعالیت می‌کند. تجربۀ این سال‌ها به ما نشان داده است که رسانه‌های دیجیتال می‌توانند نقشی کلیدی در افزایش کیفیت زندگی همۀ ما ایرانی‌ها ایفا کنند. دقیقاً همین نگاه بود که باعث شد ما وارد عرصۀ بازاریابی دیجیتال شویم. به این امید که بتوانیم نقشی کوچک در بهبود و توسعۀ رسانه‌های دیجیتال فارسی داشته باشیم.

منبع

طراحی اپلیکیشن در تهران

https://www.silverage.co/

 نمونه کار ربات تلگرامی    پشتیبانی اپلیکیشن اندروید   پشتیبانی اپلیکیشن اندروید در تبریز   نمونه کار طراحی اپلیکیشن اندروید و ای او اس   پشتیبانی اپلیکیشن اندروید   پشتیبانی اپلیکیشن   پشتیبانی آپدیت اپلیکیشن اندروید   پشتیبانی برنامه اندروید در تبریز   پشتیبانی برنامه اندروید   پشتیبانی اپلیکیشن اندروید و iOS 
١۴٠٠/٨/٢٣ ٧:٣۵:٢٨
|
به اشتراک گذاری:
شرکت
طراحی
اپلیکیشن

در

تهران

شرکت

طراحی

اپلیکیشندر

تهران

شرکت های طراحی اپلیکیشن
گفتگو در مورد طراحی اپلیکیشن