page loader


طراحی-اپلیکیشن-خدماتی

طراحی-اپلیکیشن-خدماتی

طراحی اپلیکیشن خدماتی

کسب و کارهای امروزی برای توسعه فعالیت‌های خود نیازمند یک بازنگری در ارائه خدمات خود هستند. آنها برای جذب مشتریان بیشتر و رسیدن به سود قابل توجه بایستی برای آنلاین شدن تجارت خود اقدام کنند تا در این بازار بزرگ بتوانند سهم خود را از بازار داشته باشند. با طراحی اپلیکیشن خدماتی به طیف وسیعی از کاربران خدمت رسانی کنید. تیم ویستا با ارائه خدمات متنوع در زمینه ساخت اپلیکیشن خدماتی فرصتی برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ فراهم کرده تا بتوانند به رشد فعالیت خود بپردازند.

اهمیت طراحی اپلیکیشن خدماتی

طراحی اپلیکیشن خدماتی یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن ها برای کسب و کارهایی است که خدماتی را به مشتریان ارائه می‌دهند. کسب و کارها برای توسعه فعالیتشان نیاز دارند که یک اپلیکیشن خدمات آنلاین طراحی کنند. در واقع با اپلیکیشن خدماتی می‌توانید کسب و کار خود را بهتر معرفی کرده و در هر زمان و هر مکان به مشتریان خدمات ارائه دهید. نتیجه این فعالیت افزایش تعداد مشتریان وفادار برای شماست زیرا با طراحی اپ خدماتی اعتماد مشتریان به شما بیشتر شده و در واقع شما برای تجارت خود برندسازی می‌کنید.

کسب درآمد با طراحی اپلیکیشن خدماتی

با طراحی اپلیکیشن خدماتی می‌توانید به درامد بیشتری برسید. به این صورت که شما با ارائه خدمات باکیفیت به مشتری، می‌توانید رضایت مشتریان را بدست آورده و به این صورت آنها اعتماد بیشتری به شما پیدا می‌کنند. در اپ خدماتی مشتریان درخواست های خودشان را ثبت می‌کنند و شما با دانستن نیازهای مشتریان می‌توانید بهتر به آنها خدمت رسانی کنید. با داشتن یک اپ خدماتی می‌توانید به صورت دائمی و رایگان با مشتریانتان ارتباط برقرار کنید و با ارسال نوتیفیکشن آنها را از خبرهای خود مطلع کنید.

مزایای ساخت اپلیکیشن خدماتی

بالا بردن اعتبار فروشگاه

یکی از مزایای طراحی اپلیکیشن خدماتی، ایجاد برندینگ برای کسب و کار شما است. با داشتن یک اپلیکیشن خدماتی اعتبار فروشگاه خود را نسبت به فروشندگان سنتی بالاتر می‌برید.

صرفه جویی در زمان و هزینه

از مهمترین مزایای طراحی اپلیکیشن خدماتی، صرفه جویی در زمان و هزینه است. مشتری بجای اتلاف وقت در رسیدن به فروشگاه مورد نظر، به صورت آنلاین خرید خود را انجام می‌دهد.

داشتن مشتریان وفادار

با ارائه خدمات با کیفیت به صورت آنلاین و هرآنچه که مشتری می‌خواهد، باعث رضایت مشتری می‌شوید و در نتیجه مشتریانی وفادار خواهید داشت. از این رو طیف مشتریان خود را افزایش می‌دهید.

تبلیغات موثر و هدفمند

از ویژگی‌های داشتن یک ساخت اپلیکیشن خدماتی، ایجاد تبلیغات موثر و هدفمند برای مشتریان است. با طراحی اپلیکیشن خدماتی درحال تبلیغ برند و شاخه فعالیت خود هستید.

خرید ساده و سریع

سادگی استفاده از اپلیکیشن و سرعت استفاده از آن از ویژگی های مهم ایجاد اپلیکیشن خدماتی است. با طراحی رابط و تجربه کاربری عالی می‌توانید در این عرصه موفقیت بسیاری بدست آورید.

پشتیبانی آنلاین

برای دستیابی به رضایت مشتری و ایجاد اعتماد مشتری، اپلیکیشن خدماتی باید پشتیبانی آنلاین داشته باشد تا در هر زمان مشتری بتواند با شما ارتباط برقرار کند و سوالاتش را بپرسد.

امکانات اپلیکیشن‌های خدماتی

با طراحی اپلیکیشن خدماتی می‌توانید خدمات آنلاین خود را به صورت ۲۴ ساعته در اختیار مشتری قرار دهید. از ویژگی‌های داشتن یک اپلیکیشن خدماتی می‌توان موارد زیر را نام برد: معرفی خدمات، دریافت سفارش مشتریان، امکان ثبت نام مشتریان، نظرسنجی از مشتریان، امکان دسته بندی خدمات، امکان جستجوی خدمات، مشخص کردن زمان خدمت رسانی، امکان دریافت پیشنهادات و انتقادات از مشتریان.

طراحی اپلیکیشن‌ خدماتی برای چه مشاغلی مناسب است؟

طراحی اپلیکیشن       

خدمات شرکتی

طراحی اپلیکیشن      

خدمات خشکشویی

طراحی اپلیکیشن      

خدمات رستوران

طراحی اپلیکیشن      

خدمات کامپیوتری

طراحی اپلیکیشن      

خدمات برقکاری

طراحی اپلیکیشن     

خدمات حمل و نقل

طراحی اپلیکیشن     

خدمات زیبایی

طراحی اپلیکیشن    

خدمات بیمه

طراحی اپلیکیشن   

خدمات خودرو

طراحی اپلیکیشن  

خدمات املاک

طراحی اپلیکیشن   خدمات علم و تکنولوژی

طراحی اپلیکیشن   

خدمات آموزشی

طراحی اپلیکیشن  

خدمات تعمیر لوازم خانگی

بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن خدماتی

یکی از مهمترین مسائل طراحی اپلیکیشن خدماتی انتخاب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن است که باید توجه ویژه ای به آن کرد. معیارهای مهمی که در طراحی اپ موبایل اهمیت دارد قیمت طراحی اپلیکیشن، داشتن تیم حرفه ای، داشتن نمونه کارهای قوی، استفاده از تکنولوژی بروز، پشتیبانی اپلیکیشن، رضایت مشتریان است. ویستا شرکت نرم افزاری حرفه ای است که در موارد فوق رتبه خوبی دارد.

مخاطبان اپلیکیشن خدماتی چه کسانی هستند؟

دو گروه مخاطب برای اپلیکیشن خدماتی وجود دارد. گروه اول افرادی هستند که می‌خواهند از اپ‌های خدماتی استفاده کنند و گروه دوم افرادی که دارای تخصص و حرفه‌ای هستند و در مقابل خدماتی که به کاربران ارائه می‌کنند، مبلغی را دریافت خواهند کرد.

شما به نوعی رابط بین گروه اول و دوم هستید. بنابراین برای ساخت اپلیکیشن خدماتی خود می‌بایست فیلترها و دسته بندی هایی را لحاظ کنید که نیازهای دو طرف را به بهترین شکل برطرف نماید. نکته مهم دیگر توجه به جامعه آماری و تیپ شخصیت افرادی هست که شما قصد دارید به آنها خدمات معینی ارائه دهید.

بعد از برنامه ریزی و نوشتن یک طرح ایده آل که در آن نیازهای هردو گروه اول و دوم بصورت کامل پاسخ داده شد نوبت به مرحله فنی کار می‌رسد. به این معنا که با کدام زبان برنامه نویسی مراحل نحوه ساخت اپلیکیشن انجام داده شود. این موضوع که اپلیکیشن به چه شکل و در کجاها برای رسیدن به موفقیت بیشتر می‌بایست عرضه شود نیز اهمیت ویژه ای دارد.

ساخت اپلیکیشن خدماتی اختصاصی

مشتریان می‌توانند اپلیکیشن خدماتی کاملا اختصاصی و حرفه ای برای کسب و کار خود داشته باشند. به این صورت که به صورت واضح تمامی اهداف خود را مشخص کرده و به صورت دقیق بازار هدف خود را تعیین کنند. مشتریان می‌توانند خدماتی که می‌خواهند ارائه دهند را در اپلیکیشن خود داشته باشند. تیم ویستا طراحی و ساخت اپلیکیشن خدماتی را به صورت اختصاصی برای مشتریان انجام خواهد داد. بهینه سازی اپلیکیشن از موارد مهم در طراحی است که تاثیر زیادی در رشد تجارت شما دارد.

بهترین اپلیکیشن های خدماتی

آچاره

آچاره یک اپلیکیشن پرکاربرد خدماتی است که مدتی است به محبوبیت زیادی رسیده است. آچاره را مجموعه ای از افراد متخصص در زمینه های تعمیراتی، تاسیساتی و خدماتی منزل تشکیل می‌دهند. در هر زمانی که نیاز به یک متخصص فنی داشتید می‌توانید مشکل خود را در اپلیکیشن بیان کرده تا به سرعت با شما تماس بگیرند و برای شما یک متخصص بفرستند. هزینه مورد نیاز هم قبل از آمدن متخصص اعلام خواهد شد.

دویو

دویو نیز یکی از معروف ترین اپلیکیشن های خدماتی است. خدمات آنلاین منزل، نظافتی، فنی و ساختمانی، تعمیر لوازم، خدمات خرید منزل، برگزاری مراسمات تولد،نگهداری از سالمندان، خدمات برق ساختمان، خدمات پرستاری، تدریس خصوصی، تشریفات و پذیرایی، آرایشگری، خدمات حیوانات خانگی و… از نمونه فعالیت های اپلیکیشن دویو است. برای طراحی اپلیکیشن شبیه دویو می‌توانید از طریق فرم مشاوره با متخصصین ما در تماس باشید.

الوپیک

الوپیک یکی از اپلیکیشن های خدماتی است که در زمینه حمل و نقل است که به افراد کمک می‌کند تا کالای خود را با هزینه کمتر و سریعتر به مقصد برسانند. ویژگی هایی که این اپلیکیشن دارد آن را تبدیل به یک اپ پرطرفدار کرده است. زمان ارسال کالاها سریع و به موقع است، افراد می‌توانند به تعداد نامحدود درخواست بدهند، ردیابی آنلاین کالا، دریافت رسید از ویژگی های مهم اپلیکیشن الوپیک است.

سنجاق

سنجاق نیز مانند دیگر اپلیکیشن ها یک اپلیکیشن خدماتی است که خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می‌دهد. از جمله خدمات ارائه شده توسط اپلیکیشن سنجاق می‌توان به نصب کاغذ دیواری، سمپاشی، دوخت کاور مبل، شستشوی مبلمان، نظافت منزل، نصب کاشی و سرامیک، نصب دوربین مدار بسته، نجاری، قالیشویی، نیروی اسباب کشی و… اشاره کرد. با طراحی اپلیکیشن شبیه سنجاق می‌توانید به رشد کسب و کار خود کمک کنید و به درامد قابل توجهی برسید.

اسپارد

اسپارد نیز یکی دیگر از نمونه های اپلیکیشن خدماتی است که دسترسی به هزاران متخصص آموزش دیده را برای خدمات منزل فراهم می‌کند. از خدمات اسپارد می‌توان به قالیشویی، نظافت، مبل‌شویی، باغبانی، پرده شویی، نقاشی ساختمان، سرویس کارواش و… اشاره کرد. با داشتن اپلیکیشنی شبیه اسپارد می‌توانید کسب و کار جدید را راه اندازی کرده و یا باعث رشد کسب و کار خود شوید. برای طراحی اپلیکیشن شبیه اسپارد با مشاورین ما تماس بگیرید.

استادکار

استادکار هم مانند اپلیکیشن‌های بالا جز اپلیکیشن های شناخته شده خدماتی است. با درخواست هر خدمت آنلاین اپلیکیشن استادکار، متخصصانی در آن زمینه برای شما می‌فرستند. خدماتی مانند نظافت و شستشو، حمل بار، خدمات تاسیسات و تزئینات ساختمانی، سرویس و تعمیر لوازم منزل، خدمات مربوط تعمیر و نگهداری خودرو و بسیاری از خدمات دیگر می‌توانید از خدمات آنلاین استادکار است.

طراحی اپلیکیشن شبیه تخفیفان

اپلیکیشن تخفیفان در دسته اپلیکیشن های خدماتی قرار میگیرد که هدف آن ارائه کد تخفیف در خدمات پزشکی، تفریحی، رستوران، زیبایی، آموزش و… است. شرکت ویستا توانایی ساخت اپلیکیشن مشابه تخفیفان را دارد که مزیت آن نسبت به شرکت های رقیب فیچر (ویژگی) های بیشتر، قیمت کمتر، کیفیت بالاتر و زمان تحویل زودتر است.

طراحی اپلیکیشن شبیه تخفیفان

یکی از اپلیکیشن های معروف در زمینه طراحی اپلیکیشن، طراحی اپلیکیشن شبیه آچاره و دویو است که خدمات منزل را انجام می‌دهند. از اپلیکیشن های خدماتی معروف می‌توان به اپلیکیشن پلاک کارواش سیار، اپلیکیشن لم‌بده، طراحی اپلیکیشن هوم سرویس، اپلیکیشن سرویس کاران، اپلیکیشن سنجاق، اپلیکیشن اوستا تاپ و… هستند که این موارد نیز از موارد مهم و معروف طراحی اپلیکیشن خدماتی هستند. اگر نیازمند طراحی اپلیکیشن شبیه آچاره، طراحی اپلیکیشن شبیه دویو، طراحی اپلیکیشن شبیه هوم سرویس و یا سایر موارد دیگر هستید تیم ویستا شما را در رسیدن به هدفتان یاری می‌دهد.

طراحی اپلیکیشن کارواش

یکی از اپلیکیشن های مهم و پرکاربرد امروزه، اپلیکیشن کارواش است. این نوع اپلیکیشن به شما کمک می کند تا در هر زمان که نیاز به شستشوی اتومبیل خود پیدا کردید درخواست کارواش آنلاین دهید. این اپلیکیشن به وقت و هزینه شما اهمیت زیادی می‌دهد تا بجای ماندن در ترافیک و صرف هزینه های اضافی، با هزینه ای مقرون به صرفه خودروی خود را بشویید. اگر نیاز به طراحی اپلیکیشن کارواش شبیه هاب کار در تهران یا شهرهای دیگر دارید شرکت ویستا با تیمی حرفه ای و مجرب آماده خدمت رسانی به شما است.

چرا ویستا ؟

طراحی حرفه ای

مشاوره کاملا رایگان

یکسال پشتیبانی رایگان

تیم جوان و حرفه ای

قیمت مناسب و به صرفه

سالها تجربه کاری و حرفه ای

طراحی اپلیکیشن و سایت خدماتی

شرکت برنامه نویسی ویستا علاوه بر طراحی اپلیکیشن را به صورت تخصصی انجام می‌دهد در زمینه طراحی سایت حرفه ای فعالیت گسترده دارد. طراحی سایت شرکتی یکی از نمونه های طراحی سایت است که باعث رشد و توسعه شرکت ها شده و شرکت ‌ها می‌توانند خدمات خود را به صورت آنلاین به مشتریان خود معرفی کنند. طراحی سایت با وردپرس نیز یکی دیگر از مهمترین طراحی های سایت محسوب می‌شود که در میان کاربران از طرفداری زیادی برخوردار است.

رشد کسب و کار با طراحی اپلیکیشن موبایل

روش های قدیمی و سنتی رو به پایان می‌باشند. شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ یا کوچک همواره به دنبال سود بیشتر و حفظ مشتریان خود هستند. آنها در این بازار بزرگ رقابتی، حریفان بسیار قدرتمندی دارند که همواره به نیاز کاربران وسهولت استفاده آنان از امکانات توجهی ویژه داشته اند. اگر بخواهیم مثل زمان گذشته تنها به استفاده از برنامه های کاربردی کامپیوتر به نیاز مشتریان پاسخ دهیم نتیجه ای جز شکست برای ما حاصل نخواهد شد. ما باید خدمات و امکانات خود را در هر لحظه و بصورت آنلاین ارائه دهیم. سرعت در خدمات رسانی و کیفیت بالا در اجرای آن راه حل ما با ساخت اپلیکیشن موبایل می‌باشد.

طراحی اپلیکیشن خدماتی اندروید و ios

تیم ویستا با هدف جلب رضایت و همینطور موفقیت مشتریان خود، در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل خدمات بی نظیری را ارائه کرده است. با توجه به اینکه امروزه اکثر گوشی‌های هوشمندی که کاربران استفاده می‌نمایند شامل یکی از سیستم عامل‌های اندروید و یا ios می‌باشد، این امکان توسط تیم ویستا فراهم شده که شما بتوانید متناسب با نیاز خود درخواست طراحی اپلیکیشن اندروید و ios را ارائه دهید. این اطمینان را داشته باشید در ازای مبلغی که بابت هزینه طراحی اپلیکیشن خدماتی پرداخت می‌کنید به مزایایی همچون جذب مشتریان بیشتر و افزایش درآمد دست خواهید یافت. طراحی اپ فروشگاهی ویستا

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

یکی از فعالیت‌های مهم در شرکت ویستا طراحی اپلیکیشن فروشگاهی است. با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می‌توانید نسبت به فروش کالاهایتان اقدام کنید.

دیجی کالا یکی از نمونه های معروف اپلیکیشن فروشگاهی است که در آن هر نوع محصولی به فروش می‌رسد. شما هم می‌توانید با طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا نسبت به پیشرفت کسب و کار خود اقدام کرده و تجارتی آنلاین راه اندازی کنید.

نکات مهم ساخت اپلیکیشن خدماتی

در طراحی اپلیکیشن خدماتی می بایست به یک سری پارامترهای مهم توجه ویژه ای داشت. نخست ظاهر اپلیکیشن و رابط کاربری آن می‌باشد. در اولین استفاده کاربر از برنامه، نمای اپلیکیشن و ظاهر آن تاثیر فراوانی بر جلب رضایت کاربر خواهد داشت. همینطور سهولت در استفاده و نبود پیچیدگی نیز اهمیت بسیار بالایی دارد. مورد دیگر در ساخت اپلیکیشن خدماتی می توان به نیازسنجی مناسب و امکانات گسترده ای که ارائه می‌دهد اشاره کرد. یک اپلیکیشن کارامد خدماتی می‌بایست به طیف وسیعی از نیازها پاسخگو باشد. در آخر نیز می‌توان به اجرای بدون ایراد و صحیح دستورات کاربران، اشاره کرد. این مورد بیشتر مربوط به بخش فنی و کدنویسی بهینه طراحی اپلیکیشن می‌باشد.

طراحی سایت خدماتی

یکی از فعالیت های تخصصی شرکت ویستا طراحی سایت است. طراحی سایت خدماتی در کنار طراحی اپلیکیشن خدماتی باعث افزایش بازدهی فعالیت شما می‌شود. زیرا که با داشتن دو ابزار به مشتریان بیشنری خدمات می‌دهید. علاوه بر اینکه داشتن سایت به کسب و کار شما اعتبار می‌دهد. طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت حرفه ای از جمله خدمات تخصصی شرکت ویستا است.

سئو سایت خدماتی

از راهکارهای مهم برای رسیدن به درامد دیده شدن است. سئو سایت از مهمترین مواردی است که برای دیده شدن لازم است. با آمدن به رتبه یک گوگل قطعا بیشترین تعداد بازدید را از آن خود کرده اید و به این صورت به درامد زیادی می‌رسید. شرکت سئو ویستا با تجربه ای طولانی در زمینه سئو شما را یاری می‌کند. برای مشاهده قیمت سئو روی لینک مربوطه کلیک کنید.

طراحی فروشگاه اینترنتی

یکی از زمینه های تخصصی شرکت ویستا طراحی فروشگاه اینترنتی است که از محبوبیت زیادی میان کاربران برخوردار است. فروشگاه اینترنتی بستری آنلاین برای فروش محصولات و ارائه خدمات ایجاد می‌کند تا فروشندگان و تامین کنندگان و واسطان کالا بتوانند در هر ساعت از شبانه روز محصولات خود را به فروش برسانند. با طراحی فروشگاه اینترنتی می‌توانید هم صاحب یک وب‌سایت و هم یک اپلیکیشن شوید که باهمدیگر همگام هستند. شرکت طراحی سایت ویستا تجربه ای حرفه ای در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی دارد.

منبع

https://vistaapp.ir

 پشتیبانی برنامه اندروید   پشتیبانی اپلیکیشن اندروید در تبریز   پشتیبانی اپلیکیشن اندروید   نمونه کار ربات تلگرامی    پشتیبانی اپلیکیشن اندروید   پشتیبانی برنامه اندروید در تبریز   پشتیبانی اپلیکیشن اندروید و iOS   پشتیبانی اپلیکیشن   پشتیبانی آپدیت اپلیکیشن اندروید   نمونه کار طراحی اپلیکیشن اندروید و ای او اس 
١۴٠٠/۶/٣ ١۶:۵١:۵٨
|
به اشتراک گذاری:

طراحی

اپلیکیشن

خدماتیطراحیاپلیکیشن

خدماتی

طراحی-اپلیکیشن-خدماتی
گفتگو در مورد طراحی اپلیکیشن