page loader


خرید نرم افزار تاکسی اینترنتی

خرید نرم افزار تاکسی اینترنتی
خرید بهترین نرم افزار تاکسی اینترنتی

خرید نرم افزار تاکسی اینترنتی در چند سال اخیر مورد توجه بسیاری از کارآفرینان و آژانس‌های سنتی قرار گرفته است. حضور تاکسی های اینترنتی چون اسنپ و تپسی زمینه پیدایش اپلیکیشن‌های تاکسی‌یاب بسیاری را در کشور فراهم کرد. در واقع افرادی که قصد راه‌اندازی استارتاپی در این زمینه دارند یا قصد آنلاین کردن آژانس سنتی خود را دارند، می‌توانند در قدم اول با خرید نرم افزار تاکسی اینترنتی کسب و کار خود را بر بستر اینترنتی قرار دهند و خدمات خود را از طریق این نرم افزار ارائه دهند. در این نوشته قصد داریم به بررسی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی و استارتاپ آن بپردازیم.

خرید نرم افزار تاکسی اینترنتی

طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ

ساخت و طراحی نرم افزار شبیه اسنپ مراحل و گام‌هایی دارد که تمامی شرکت‌های نرم‌افزاری در ابتدای طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب خود به آن توجه می‌کنند.ساختار و مدل طراحی اپلیکیشن از جمله مزایای مهمی است که این شرکت‌ها به تناسب میزان دانش و توان نیروهای برنامه‌نویسی خود در آن به کار می‌برند و اپلیکیشن‌های باکیفیتی را طراحی و پیاده‌سازی می‌کنند. پیاده‌سازی نرم‌افزاری باکیفیت یکی از نیازهای اصلی این استارتاپ هست که بدون آن عملا نمیتوان انتظار موفقیت از نحوه‌ی عملکرد سامانه داشت.

راه اندازی تاکسی اینترنتی

در چند سال اخیر راه اندازی و پیاده سازی تاکسی اینترنتی بیشتر مورد توجه دو قشر مردم قرار گرفت. یکی کارآفرینانی که همواره به دنبال ایده‌ای ناب برای راه‌اندازی کسب و کار جدیدی بودند و یکی هم آژانس‌های سنتی که با ورود اسنپ و تپسی به دنیای حمل و نقل با رکود اقتصادی شدیدی روبرو شده بودند. جهت راه‌اندازی تاکسی آنلاین مراحلی باید طی شود که عمل کردن به هر یک از آنها وابسته به مرحله قبلیست.

طراحی اپلیکیشن تاکسی آنلاین

طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب یا همان تاکسی اینترنتی یکی از مراحل اصلی و مهم راه اندازی استارتاپ تاکسی اینترنتی است. یکی از ویژگی‌های مهمی که در ساخت و طراحی این نرم افزار باید مورد توجه ویژه‌ای قرار بگیرد، ظاهر و رابط کاربری اپلیکیشن است. یعنی نرم افزار باید به گونه طراحی و پیاده‌سازی شود که کاربر بتواند تنها با چند کلیک و به راحتی بتواند به هدف خود برسد و کار مربوطه را انجام دهد.

بهترین اپلیکیشن تاکسی اینترنتی

بهترین و مناسبترین اپلیکیشن تاکسی نرم‌افزاری است که نه تنها از رابط کاربری آسانی برخوردار باشد بلکه از نظر سرعت و امنیت هم در سطح بالایی قرار بگیرد. سرعت و امنیت برنامه بیشتر به نحوه‌ی

برنامه نویسی و نوع تکنولوژی‌هایی دارد که در پشت صحنه اپلیکیشن پیاده‌سازی شده‌است. بنابراین به هنگام خرید نرم افزار تاکسی اینترنتی بهتر است آن را از شرکت‌های معتبر در این زمینه تهیه نمایید. شرکت‌هایی که به تجربه و توان آنها در زمینه برنامه‌نویسی و ساخت اپلیکیشن‌های باکیفیت اطمینان دارید.

5 نکته مهم در طراحی و ساخت نرم افزار تاکسی اینترنتی

به دلیل اهمیت طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی لازم دانستیم در این قسمت به 5 نکته مهم در پیاده‌سازی این اپلیکیشن اشاره کنیم:

1. برنامه باید از حجم مناسبی جهت دانلود برخوردار باشد.

2. به روزرسانی نرم‌افزار را از ابتدا جدی بگیرید.

3. سعی کنید اپلیکیشنی را طراحی و پیاده‌سازی کنید که از نظر امکانات و قابلیت‌ها کاملا قابل رقابت با رقبا در حوزه تاکسی اینترنتی باشد.

4. از نیروهایی که آشنایی کامل با طراحی رابط کاربری یا همان متخصصان UI/Ux استفاده نمایید.

5. همواره سعی کنید درعین آنکه نباید برنامه شما از رقبا کمی داشته باشد، با به کار بردن خلاقیت خود یک مزیت رقابتی خوبی را برای برندینگ خود انتخاب نبایید. این نکته باید در طراحی اپلیکیششن تاکسی انلاین مورد توجه قرار بگیرد.

طراحی اپلیکیشن اسنپ

از آنجایی که اسنپ به عنوان نخستین و بهترین تاکسی اینترنتی در ایران شناخته می‌شود، بنابراین در درجه اول شما اسنپ را رقیب راه‌اندازی تاکسی اینترنتی خود می‌دانید. اینکه بگوییم در درجه اول من میخوام جای اسنپ را بگیرم، کمی غیرمعقول به نظر می‌رسد. اما باز هم می‌شود در کنار اسنپ فعالیت تاکسی اینترنتی داشت و به سود مناسبی دست پیدا کرد. فقط نکته‌ی قابل توجه در اینجا این است که به هنگام خرید نرم افزار تاکسی اینترنتی خود اپلیکیشنی را تهیه نمایید که دست کمی از قابلیت‌های اسنپ نداشته باشد. نکته‌ای که بارها به آن اشاره کرده‌ایم و آن را جز مزیت‌های مهم رقابتی این بازار معرفی کرده‌ایم.

فروش نرم افزار تاکسی اینترنتی

با گسترش حمل و نقل هوشمند و دنیای تاکسی اینترنتی طراحی و ساخت اپلیکیشن شبیه اسنپ مورد توجه بسیاری از شرکت‌های برنامه نویسی و نرم افزاری قرار گرفت. تا جایی یک از منابع پردرآمد این شرکت‌ها محسوب می‌شد. شرکت‌های نرم‌افزاری با فروش نرم افزار تاکسی اینترنتی به دلیل استقبالی که از این استارتاپ وجود داشت، توانستند سود مناسبی را بدست بیاورند. و همین شرکت‌ها هم در نوع قابلیت و امکاناتی که ارائه می‌دهند با یکدیگر رقابت می‌کنند. ارائه نرم افزاری با کیفیت و تسهیلات آسان فروش از ویژگی‌هاییست که این شرکت‌ها را از یکدیگر متمایز کرده‌است.

خرید نرم افزار تاکسی اینترنتی

یک تاکسی اینترنتی به چه چیزهایی نیاز دارد؟

یک آژانس و یا کارآفرینی که قصد راه‌اندازی تاکسی اینترنتی دارد به پلتفرم‌ها و نسخه‌هایی نیاز دارد که از طریق آنها بتواند خدمات خود را اینترنتی و به صورت آنلاین ارائه دهد و مشتریان خود را تحت نظر قرار بدهد تا بتواند برنامه‌های بازاریابی مناسبی را اجرا نماید. از جمله پلتفرم‌هایی که برای این کسب و کار لازم است، عبارت است از: نسخه اندروید مسافر و راننده، نسخه آی او اس مسافر و راننده ، پنل مدیریتی ، پنل سازمانی، وب سایت و پنل دیسپچر. الزامی نیست که کسانی که قصد خرید نرم افزار تاکسی اینترنتی را دارند تمامی این پلتفرم‌ها را تهیه نمایند ولی هر یک از اینها میتواند سبب منحصربه فردتر شدن کسب و کار آنها شود. البته تهیه نسخه اندروید و پنل مدیریتی جز اصلی‌ترین و پایه‌ترین نیازهای این سامانه است.

سفارش و ساخت اپلیکیشن شبیه اسنپ

جهت ساخت اپلیکیشن اسنپ شما نیاز دارید یا از دانش کافی در زمینه برنامه‌نویسی برخوردار باشید و یا جهت خرید نرم افزار تاکسی اینترنتی از شرکت‌های معتبر نرم‌افزاری تهیه نمایید. طراحی اپلیکیشن تاکسی باید کاملا تخصصی و حرفه‌ای انجام شود تا شما بتوانید کاربران بسیاری را به سمت استارتاپ خود جذب نمایید. یعنی کاری کنید که خود کاربرانتان شما را به دیگران معرفی کنند و از کیفیت خدمت‌دهی شما تعریف نمایند. تمامی اینها در گرو ساخت وطراحی اپلیکیشن تاکسی‌ای است که با بالاترین کیفیت ممکن اجرا و پیاده‌سازی شده‌است.

خرید نرم افزار تاکسی اینترنتی

استقبال شدید افراد دنیا از تاکسی اینترنتی یکی از دلایل مهمی است که شما را مشتاق به خرید نرم افزار تاکسی اینترنتی می‌کند. صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ی راه‌اندازی این استارتاپ نسبت به مدل سنتی خود از دیگر موضوعاتیست که بسیاری از کارافرینان و کسانی که برای اولین بار قصد راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی را دارند، به آن توجه خاصی دارند و سعی می‌کنند با پیدا کردن معتبرترین شرکت‌ها این نرم‌افزار را تهیه و بخش عملیاتی استارتاپ خود را راه‌اندازی کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با امکانات و شرایط فروش ترم افزار تاکسی اینترنتی طاهاتک میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

منبع

https://tahatech.ir/

 نمونه کار طراحی اپلیکیشن اندروید و ای او اس   پشتیبانی اپلیکیشن    پشتیبانی اپلیکیشن اندروید   پشتیبانی برنامه اندروید در تبریز   پشتیبانی آپدیت اپلیکیشن اندروید   پشتیبانی اپلیکیشن اندروید   پشتیبانی اپلیکیشن اندروید و iOS   نمونه کار ربات تلگرامی   پشتیبانی برنامه اندروید   پشتیبانی اپلیکیشن اندروید در تبریز 
١۴٠٠/١٢/١۵ ٩:٣٣:۵٩
|
به اشتراک گذاری:
خرید
نرم
افزار

تاکسی

اینترنتی

خرید

نرم

افزارتاکسی

اینترنتی

خرید نرم افزار تاکسی اینترنتی
گفتگو در مورد طراحی اپلیکیشن