page loader


طراحی سایت سالن زیبایی

طراحی سایت سالن زیبایی

طراحی سایت سالن زیبایی با توجه به تغییرات کسب و کار ها و پیش روی به سمت آنلاین شدن بسیار رواج پیدا کرده است. کسب و کارهای موفق هم در فضای فیزیکی و هم فضای آنلاین مشغول به کار هستند، حتی برخی از آن ها به تنهایی در فضای اینترنت فعالیت می‌کنند. در هر صورت داشتن یک وب سایت حرفه ای از ملزومات موفقیت در شغل شماست. آرایشگاه های زنانه و مردانه با داشتن وب سایت می‌توانند به پیشرفت هر چه بیشتر خودشان کمک کنند. افراد بسیاری در این صنف، فعالیت حرفه ای در فضای اینترنت دارند و بسیار موفق هستند. در ادامه در خصوص شرایط یک وب سایت جذاب برای سالن های زیبایی صحبت می کنیم.

چرا به طراحی وب سایت سالن زیبایی احتیاج دارم؟

برای این که بتوانید موفق شوید و هم گام با رقبایتان پیش روید، باید تمامی راه های پیشرفت کارتان را بشناسید. با فعالیت درست در فضای آنلاین مخصوصا با داشتن وب سایتی با کیفیت، به زودی کار و فعالیت شما از رقبایتان متمایز خواهد شد و مشتریان زیادی به سوی شما جذب خواهند شد. البته این که می‌گوییم وب سایت باعث موفقیت می شود، منظورمان هر وب سایتی نیست. شما به یک وب سایت آرایشگاه و سالن زیبایی حرفه ای احتیاج دارید.

فراخوان راستین وب

وب سایت سالن زیبایی چه امکاناتی باید داشته باشد؟

وب سایت شما باید همه خدمات و امکانات لازم را در اختیار کاربر قرار دهد. کارشناسان ما در راستین وب، نیازهای مشتریان شما را شناسایی کرده و آن را در طراحی سایت تخصصی برای سالن زیبایی در نظر می‌گیرند. خدمات لازم عبارتند از:

امکان انتخاب آرایشگر برای مشتریان ( در صورتی که چند آرایشگر در سالن فعالیت می کنند.)

امکان مشاوره آنلاین برای کاربر

پخش فیلم های آموزشی در قسمت های مختلف سایت

طراحی فرم های استخدام و همکاری

ایجاد صفحه منحصر به فرد برای هر آرایشگر

ایجاد فرم های نظر سنجی جهت گرفتن بازخورد از مشتریان و پیشرفت هر چه بیشتر

امکان تعیین وقت قبلی برای مشتریان

امکان ثبت نام کاربران و اطلاع رسانی به آن ها با روش های مختلفی مانند پیامک

ارائه آموزش های مختلف

طراحی بخشی به عنوان راهنمای عروس

پکیج های پیشنهادی برای عروس و دامادها

ارائه نمونه کارها جهت بررسی توسط مشتری

معرفی سالن و قرار دادن تصاویر زیبا از سالن در سایت

ارائه خدمات نوبت دهی به صورت آنلاین

ارائه صفحه اختصاصی برای هر کدام از خدمات

در نظر گرفتن مکان های مختلف برای قرار دادن بنرهای تبلیغاتی

امکان ارسال پیامک و ایمیل به اعضاء

قرار دادن سوالات متداول و پاسخ به آن ها

فعال کردن درگاه پرداخت

داشتن وب سایت برای سالن آرایش چه مزیت هایی دارد؟

داشتن یک وب سایت خوب مزایای زیادی دارد از جمله :

به برندینگ شما کمک می‌کند.

مشتریان راحت تر با شما ارتباط برقرار می‌کنند، برای مثال می‌توانند به راحتی نوبت رزرو کنند و دغدغه منتظر ماندن نداشته باشند.

قرار گرفتن وب سایت شما در نتایج جستجوی گوگل موجب می‌شود مشتریان بیشتری نسبت به رقبای کاری خود جذب کنید.

می‌توانید آدرس دقیق خود را از طریق نقشه گوگل در سایت قرار دهید.

اعتبارتان نزد مشتریان افزایش پیدا خواهد کرد.

بازدید کنندگان وب سایت افزایش پیدا می‌کنند و به مشتری تبدیل می‌شوند.

می‌توانید کارمندان و سوابق آرایشگاه خود را به طور کامل معرفی کنید.

امکان معرفی خدمات قابل ارائه

امکان قرار دادن نمونه کارها در وب سایت

فراخوان راستین وب

خدمات خود را در وب سایتتان معرفی کنید

هر وب سایت سالن زیبایی خدمات متنوعی در این زمینه ارائه می‌دهد. شما باید به بهترین شکل و با استفاده از تصاویر، متون و ویدئوها خدمات خودتان را برای مشتری معرفی کنید. پس از طراحی سایت زیبایی نوبت می رسد به معرفی شما و کارهایتان. همچنین شما می‌توانید با مطالعه مقاله دیجیتال مارکتینگ جهت جذب مشتری کلینیک زیبایی و بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ جهت جذب مشتری سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه اطلاعات بیشتری در زمینه دیجیتال مارکتینگ برای سالن زیبایی خود بدست آورید. به عنوان نمونه می‌توانید خدمات زیر را معرفی کنید:

خدمات مربوط به ناخن

اکثر خانم ها برای انجام امور مربوط به ناخن هایشان یه طور مرتب به آرایشگاه مراجعه می‌کنند، زیرا بسیاری از این زیباسازی ها نیاز به ترمیم و مراقبت دائم دارد. شما می‌توانید تصاویری از مشتریان خود در حالی که روی ناخن آن ها کار می‌کنید در وب سایت خود منتشر کنید. یا می‌توانید در یک ویدئو به توضیح مراحل کاشت ناخن یا هر مورد مرتبط دیگر بپردازید. وقتی کاربر ب��یند که کارتان خوب و باکیفیت است حتما به شما مراجعه خواهد کرد و مشتری شما می‌شود. یادتان باشد که هدف ما از ساخت سایت آرایشگاه بانوان این است که شما به خوبی معرفی شوید.

گریم و میکاپ عروس

شما می‌توانید با ساخت فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی مراحل انجام آرایش عروس را در صفحه ای تان شرح داده یا تعدادی عکس از عروس هایی که آماده کرده اید منتشر کنید. البته مطمئنا می‌دانید که برای انتشار عکس افراد باید از آن ها اجازه بگیرید. تصور کنید عروسی که با دقت برای انتخاب آرایشگاه مناسب در حال جست و جو است، با یک سرچ در گوگل، آرایشگاه شما را پیدا می‌کند و ویدئویی از شما می‌بیند که همه مراحل آرایش عروس را نشان داده اید. پس از آن مشتری می‌تواند تک تک اعضای چهره و کار با کیفیتی که شما بر روی آن ارائه داده اید را ببیند. مطمئن باشید که در این حالت آن شخص مشتری شما خواهد شد. طراحی سایت آرایش عروس از جمله مواردی است که مدیران آرایشگاه های زنانه به دنبال آن هستند. البته در این جا منظور تنها خدمات عروس نیست و معمولا یک آرایشگاه زنانه به انجام همه خدمات مربوطه می‌پردازد.

خدمات رنگ و مش

خانم ها همیشه به موهایشان اهمیت می‌دهند. در واقع مو از زیبایی های یک خانم است که با مانور دادن بر روی آن می‌توان همیشه تغییرات قابل توجهی به ظاهر داد. با قرار دادن نمونه کارهایتان در این زمینه و نیز انتشار ویدئو، می‌توانید کاربران را جذب کنید. آموزش دادن همیشه باعث می‌شود افراد بیشتر به شما اعتماد کنند زیرا آموزش یک مبحث نشانه تسلط ما بر آن است. ساخت سایت آرایشگاه به شما اجازه می‌دهد بعضی از فعالیت هایتان در زمینه رنگ مو، مش و… را در سایت آموزش دهید. این کار به جذب مشتری بسیار کمک خواهد کرد.

شینیون مو

این که چه مدل مویی به چه صورتی می‌آید نکته مهمی است. شما به عنوان یک آرایشگر ماهر حتما از این موارد اطلاع دارید. در وب سایت خود نمونه کارهایی از شینیون هایی که انجام داده اید را منتشر کنید و علاوه بر آن در این زمینه آموزش قرار بدهید تا افراد بیشتر به شما اعتماد کنند.

کراتینه مو

گاهی ممکن است مو در اثر بی احتیاطی آسیب ببیند. در این موارد باید موها کراتینه شوند. علاوه بر آن بسیاری افراد از موهای فر یا مجعد خسته می‌شوند و دوست دارند هر از گاهی موهایشان را کاملا صاف کنند. این کار هم از طریق کراتینه کردن مو انجام می‌شود. شما می‌توانید مواد مصرفی مرغوب برای این کار را در وب سایتتان معرفی کنید، نمونه کار بگذارید، اموزش ویدئویی قرار بدهید و…،‌ ارائه همه این کارها از طریق طراحی سایت آرایشگاه موجب می‌شود مشتری به حرفه ای بودن شما پی ببرد.

خدمات پوست و زیبایی

پوست محافظ بدن انسان است. بسیاری از ما هنگام مواجه شدن با مشکلات پوستی علاوه بر این که به پزشک مراجعه می کنیم، از آرایشگر مورد اعتمادمان نیز مشورت می‌خواهیم. این بدین معنی است که شما می‌توانید در این زمینه به درستی فعالیت کنید و اثرگذار باشید. مثلا در آرایشگاه های زنانه زیاد دیده می‌شود که خانم ها از آرایشگرشان در مورد راه های پر پشت شدن مو و ابرو سوال می‌پرسند. شما می‌توانید خدماتی در این زمینه ارائه دهید. مثلا می‌توانید عملیات پاک سازی پوست، گذاشتن ماسک برای مشتری و … را انجام دهید. توضیح این فعالیت ها در وب سایت، اعتماد افراد را به شما هدیه می‌دهد و توجه آن ها را جلب می کند.

کوپ و کوتاهی

خانم ها گاهی علاقه دارند موهایشان را کوتاه کنند و یکی از شکایات همیشگی خانم ها در این زمینه این است که می‌گویند موهایمان به شکلی که می‌خواستیم یا به اندازه ای که مد نظرمان بوده، کوتاه نشده است. طراحی سایت سالن زیبایی موجب می‌شود بتوانید خدمات خود را به خوبی معرفی کنید. در وب سایت تان توضیح دهید که انواع مدل های کوتاهی را انجام می‌دهید و قطعا نظر و خواست مشتری برایتان در اولویت است.

اکستنشن مو

امروزه وقتی خانمی می‌خواهد موهایش را بلند کند لازم نیست که چندین سال منتظر بماند. با خدمات اکستنشن می‌توان موهای بلندی داشت. برای کاربران تان در وب سایت توضیح دهید که خدمات اکستنشن با کیفیتی به آن ها ارائه می‌دهید.

میکروپیگمنتیشن

در این روش جدید به اصطلاح شما می‌توانید آرایش دائمی داشته باشید. با اضافه کردن پیگمنت به لایه پوست این کار انجام می‌شود و شکل لب و چشم و … به صورت دلخواه تقویت می‌شود. نمونه کارهایی در این زمینه در وب سایت قرار دهید و کیفیت کار خود را به مشتری نشان دهید تا اعتماد او را جلب کنید. طراحی سایت سالن زیبایی و ارائه نمونه کارها و خدمات، نشان دهنده ماهر بودن شما در کسب و کارتان است.

اصلاح ابرو

اصلاح ابرو همیشه از اصلی ترین فعالیت های آرایشگاه زنانه و گاهی اوقات مردانه است. بسیاری اوقات خانم ها از اصلاح ابروهایشان راضی نیستند. در این زمینه حرفه ای کار کنید و ماهر بودن خود را در وب سایت به نمایش بگذارید.

فراخوان راستین وب

خدمات مربوط به آرایشگاه مردانه

درست است که مسائل زیبایی برای بانوان زمینه های بسیار بیشتری نسبت به آقایان دارد، اما این بدین معنی نیست که آرایشگاه های مردانه نیازی به طراحی وب سایت ندارند. شما به عنوان مدیر یک آرایشگاه مردانه باید وب سایت جذابی داشته باشید و انواع خدمات خود را در آن معرفی کنید. طراحی سایت آرایشگاه تنها مختص آرایشگاه های بانوان نیست و برای هر دو مورد زنانه و مردانه انجام می‌شود. به عنوان مثال مدل های مختلف کوتاهی مو، مرتب کردن ابروها، گریم داماد و… از خدمات یک آرایشگاه مردانه است. از خدمات خود عکس و فیلم بگیرید و با کاربران وب سایت تان به اشتراک بگذارید تا اعتمادشان بیشتر جلب شود.

سایت جذاب شما را با چه ویژگی هایی طراحی می‌کنیم؟

جهت انجام طراحی سایت حرفه ای باید امکانات و ویژگی هایی را به آن اضافه کنیم که در این جا به توضیح مختصر برخی از این شرایط پرداخته ایم.

طراحی گرافیکی منحصر به فرد

ظاهر وب سایت شما اولین چیزی است که مشتری می‌بیند. کارشناسان گرافیست ما، با در نظر گرفتن اصول روانشناسی و علمی به طراحی ظاهری منحصر به فرد برای وب سایت شما می‌پردازند. طوری که مخاطب با دیدن تصاویر وب سایت حتی بدون دیدن نام مجموعه، شما را به یاد بیاورد و این خودش قدم مهمی در برندینگ کسب‌و‌کار است. ظاهر وب سایت باید جذاب باشد تا نظر مخاطب را جلب کند.

بیشتر بخوانید:

۱۲ نکته ضروری در طراحی گرافیک وب سایت

روانشناسی و تاثیر رنگ در طراحی سایت

ریسپانسیو

هر کدام از ما با دستگاه های مختلفی مانند لپ تاپ، موبایل، تبلت و… وب سایت ها را مشاهده می‌کنیم. یک وب سایت برای این که در همه این دستگاه ها به خوبی دیده شود باید ریسپانسیو باشد، در غیر این صورت ممکن است مخاطب اجزای سایت را به درستی مشاهده نکند. اهمیت رسپانسیو بودن سایت ها به دلیل تنوع روز افزون دستگاه ها با صفحه نمایش های مختلف در سایز های متفاوت، بسیار بالا می‌باشد.

استفاده از محتوای غنی

در میان مجموعه کارهایی که بر روی رشد یک وب سایت اثر می‌گذارد، تولید محتوا از موارد بسیار مهم به شمار می‌آید. محتوا هر آن چیزی است که شما به کاربر نشان می‌دهید. تصاویری از سالن آرایش شما، مقالات اموزشی، ویدئوها و… همه به منزله محتوای سایت محسوب می‌شوند.

سئو سایت

یکی از نکات مهم در طراحی سایت سئو و بهنیه سازی وب سایت می‌باشد. سئو در واقع مجموعه ای از فعالیت های کاملا تخصصی است که موجب می‌شود وب سایت شما در گوگل، جایگاه بهتری نسبت به رقبا داشته باشد و نتیجه آن جذب مشتری بیشتر خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم مقاله سئو چیست؟ را مطالعه کنید تا اطلاعات جامع تری در خصوص اصول و استاندارد های سئو بدست آورید. متخصصین ما در راستین وب برای ارائه خدمات مهم و ضروری مانند سئو در حوزه دیجیتال مارکتینگ همراه شما خواهند بود.

قیمت طراحی سایت سالن زیبایی

ما در راستین وب، وب سایتی جذاب و حرفه ای با قیمت کاملا منصفانه به شما تحویل می‌دهیم. عوامل زیادی بر قیمت یک وب سایت اثرگذارند از جمله:

تعداد صفحات لازم برای وب سایت و حجم مطالب

امکانات سفارشی مورد نیاز

چند زبانه بودن وب سایت

بهینه سازی کدها

ایجاد وب سایت هایی از قبیل:

طراحی وب سایت فروشگاهی

طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شرکتی

فراخوان راستین وب

پشتیبانی وب سایت سالن زیبایی

با توجه به افزایش استفاده از اینترنت و رونق کسب و کار های اینترنتی، کسانی که وب سایت سالن زیبایی دارند و می‌خواهند توسط آن مشتری بیشتری برای سالن خود جذب کنند نیاز دارند تا یک پشتیبان ماهر و کاربلد وب سایت آن ها را مدیریت کند. خدمات پشتیبانی سایت شامل تولید محتوا، بروزرسانی، تهیه نسخه پشتیبان و… می‌باشد. متخصصین ما سعی می‌کنند تا محتوای سئو شده برای وب سایت شما تولید کنند و همچنین به صورت ماهانه و یا هفتگی با تهیه نسخه پشتیبان اطلاعات مهم و ضروری وب سایتتان را حفظ کنند تا در صورت از دست دادن اطلاعات بتوانید محتویات وب سایتتان را بازیابی کنید.

منبع

https://rastinweb.com/

 نمونه کار ربات تلگرامی   پشتیبانی آپدیت اپلیکیشن اندروید   پشتیبانی اپلیکیشن اندروید و iOS   پشتیبانی اپلیکیشن   پشتیبانی اپلیکیشن اندروید   پشتیبانی برنامه اندروید    پشتیبانی اپلیکیشن اندروید   پشتیبانی برنامه اندروید در تبریز   پشتیبانی اپلیکیشن اندروید در تبریز   نمونه کار طراحی اپلیکیشن اندروید و ای او اس 
١۴٠٠/١٢/١۵ ٩:۴٨:٣١
|
به اشتراک گذاری:

طراحی

سایت
سالن

زیبایی

طراحی

سایت

سالن

زیبایی
طراحی سایت سالن زیبایی
گفتگو در مورد طراحی اپلیکیشن