page loader


قیمت ساخت اپلیکیشن

قیمت ساخت اپلیکیشن

عوامل موثر بر هزینه ساخت اپلیکیشن

ساخت اپلیکیشن امروزه برای کسب و کارهای حرفه ای مانند فروشگاه ها و معاملات املاک و یا کارهایی که مربوط به ارائه خدمات می شوند بسیار کاربرد دارد. هزینه ساخت اپلیکیشن نیز به عوامل زیادی بستگی دارد و نمی توان برای هر کاری هزینه ثابتی در نظر گرفت. هزینه ساخت اپلیکیشن معمولاً توسط متخصصین این امر و با توجه به نیاز شما و چیزی که از اپلیکیشن می خواهید تعیین می شود. طبیعی است که هرچه نیازهای شما در طراحی اپلیکیشن بیشتر باشد، به طبع آن هزینه طراحی اپلیکیشن نیز افزایش یابد.

هزینه ساخت اپلیکیشن حرفه ای شاید بالا باشد اما در آینده می تواند باعث ارتقای کسب و کار شما شده و در واقع به اعتبار آن بیفزاید. وقتی طراحی و ظاهر اپلیکیشن شما جذاب و به اصطلاح user friendly باشد، کاربران بیشتری را به خود جذب کرده و افراد بیشتری تمایل خواهند داشت از اپلیکیشن شما استفاده کنند. بنابراین صرف هزینه طراحی اپلیکیشن معقول و سرویس دهی مناسب و مورد پسند مشتری کلید و رمز موفقیت در کسب و کار دیجیتال است.

محاسبه هزینه ساخت اپلیکیشن

در محاسبه هزینه ساخت اپلیکیشن، بحث طراحی آن از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که طراحی اپلیکیشن در واقع اصلی ترین روند کار است و از اصلی ترین عوامل موثر بر هزینه طراحی اپلیکیشن محسوب می شود.

تعرفه طراحی اپلیکیشن اندروید یا ای او اس در واقع بسته به شرکتی که کار را به آن می سپارید متفاوت است. اما به طور کلی هزینه ساخت اپلیکیشن در سایت سنجاق از ۳ میلیون تومان تا ۲۰ میلیون تومان متغیر است و در این میان متوسط هزینه طراحی اپلیکیشن ۸ میلیون تومان است که باید با توجه به عوامل موثر در محاسبه هزینه طراحی اپلیکیشن رقم مورد نظر را بیابیم.

از دیگر عوامل موثر بر هزینه ساخت اپلیکیشن می توان به کیفیت طراحی اشاره کرد. این موضوع در واقع همانطور که گفته شد از اصلی ترین عواملی است که هنگام محاسبه هزینه طراحی اپلیکیشن با توجه به تعرفه طراحی اپلیکیشن اندروید و آی او اس باید در نظر داشته باشیم و بر اساس آن تصمیم گیری کنیم.

تعرفه طراحی اپلیکیشن اندروید

هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید با توجه به معیارهای خاصی تعیین محاسبه می شود. با این حال بهتر است بدانیم که بیشتر از ۷۰ درصد گوشی های در دست مردم با سیستم عامل اندروید کار می کنند و به دلیل محدودیت هایی که شرکت اپل برای کشور ما ایجاد کرده است، ساخت اپلیکیشن اندروید متقاضی بیشتری دارد و از بزرگترین بازارهای هدف برای طراحی اپلیکیشن محسوب می شود. اما شاید برای شما جالب باشد که هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید پایین تر از هزینه ساخت اپلیکیشن آی او اس است.

عوامل زیادی بر روی هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید اثر می گذارند و این بستگی به درخواست های شما و خدماتی دارد که می خواهید با ساخت اپلیکیشن ارائه دهید. اینکه سرویس دهی شما به چه صورت بود و چه خدمات اضافه بر سازمانی را می خواهید ارائه دهید در هزینه طراحی اپلیکیشن تاثیر بسیاری دارد. برای مثال این گزینه ها می توانند بر روی هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید تاثیر زیادی داشته باشند:

نیاز داشتن به نقشه

نیاز به مسیریابی

تخمین مسافت

یافتن لوکیشن

تمام این موارد در هزینه طراحی اپلیکیشن منظور خواهد شد. پس لازم است قبل از درخواست خدمت نسبت به ارائه پروپزالی دقیق که تمام خواسته ها و نیازهای شما را در بر داشته باشد اقدام کنید. به این شکل می توانید هزینه ساخت اپلیکیشن را به طور دقیق تر تخمین زده و با صرف مبلغی مناسب کار خود را پیش ببرید.

هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید فروش محصولات

امروزه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی از متقاصیان زیادی برخوردار است و با توجه به شیوع ویروس کرونا و تمایل افراد به خرید اینترنتی، اگر کسب و کار فروشگاهی دارید بهتر است با صرف مبلغی مبنی بر هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید فروش محصولات، کسب و کار خود را به صورت چشم گیری ارتفا دهید.

هزینه ساخت اپلیکیشن حرفه ای در ابتدای کار شاید به صرفه نباشد اما پس از اینکه کمی کار شما رونق گرفت و افراد از خدمات شما راضی بودند به فکر انجام آن باشید. در واقع هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید فروش محصولات بستگی به نیاز شما دارد و اینکه بخواهید خدمات خود را در چه سطحی ارائه دهید. با این حال بهتر است قبل از اقدام به بازار کار و رقبای خود نگاهی بیندازید و اگر می خواهید قدم بزرگی در این زمینه بردارید سعی کنید کمبودهای موجود در طراحی اپلیکیشن رقبا را با صرف مبلغی برای هزینه ساخت اپلیکیشن حرفه ای جبران کنید.

طراحان و برنامه نویسان ماهر معیارهای خاصی برای تعیین هزینه طراحی اپلیکیشن در نظر دارند و بر اساس آنها تعرفه طراحی اپلیکیشن اندروید و آی او اس را تعیین کرده و هزینه ساخت اپلیکیشن را محاسبه می کنند. در این میان لازم است به آنها اعتماد کرده و از پیشنهادات آنها در جهت بهبود طراحی اپلیکیشن و استفاده راحت آن توسط کاربران استقبال کنید.

منبع

https://sanjagh.pro/

 نمونه کار ربات تلگرامی   پشتیبانی برنامه اندروید   پشتیبانی اپلیکیشن اندروید در تبریز   نمونه کار طراحی اپلیکیشن اندروید و ای او اس    پشتیبانی اپلیکیشن اندروید   پشتیبانی اپلیکیشن اندروید و iOS   پشتیبانی اپلیکیشن اندروید   پشتیبانی برنامه اندروید در تبریز   پشتیبانی آپدیت اپلیکیشن اندروید   پشتیبانی اپلیکیشن 
١۴٠٠/۶/٣ ١٣:۴٢:۴٠
|
به اشتراک گذاری:

قیمت

ساخت

اپلیکیشنقیمتساخت

اپلیکیشن

قیمت ساخت اپلیکیشن
مقالات مرتبط
گفتگو در مورد طراحی اپلیکیشن