page loader


نرم افزار تدوین تیزر

نرم افزار تدوین تیزر
محتواهای ویدیویی همیشه از اثرگذاترین‌ها در دنیای تبلیغات به شما می‌روند. از تبلیغات تلویزیونی گرفته تا محتواهایی که در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و کانال‌های پخش ویدیو نظیر آپارات و یوتیوب، همگی نشان می‌دهند که تا چه حد یک محتوای ویدویی می‌تواند اثرگذار باشد.

بهره‌بری از نرم‌افزار ساخت تیزر در واقع بخشی از فرایند کار است که برای سر و شکل دادن به یک ویدیو خام استفاده می‌شود. برای یاد گیری کامل مهارت ساخت تیزر بهتر است در دوره ساخت تیزر شرکت کنید تا با کمک نرم افزار و تکنیک های آموزش تیزر حرفه ای بسازید.

با وجود دنیای فناوری، دست تولیدکنندگان تیزر تبلیغاتی باز شده تا با کمک امکاناتی که برنامه‌ها و نرم‌افزارهای ساخت تیزر به آن‌ها می‌دهد، خلاقیت خود را به کار بندند و به اهداف خود برسند. از این بین برخی نرم‌افزارهای تیزر قابلیت‌های گسترده‌ای در اختیار کاربر خود می‌گذارند و برخی برای یک کار سریع ساخته و پرداخته شده‌اند. برخی برای دستکتاپ هستند که مشخصاً توانایی‌های شما در خلق را به شدت افزایش می‌دهد و برخی در حد یک اپلیکیشن گوشی موبایل هستند. هرچند که برخی اپلیکیشن‌ها توانایی‌های قابل قبولی برای ادیت فیلم دارند و می‌توان به آن‌ها با عنوان نرم‌افزار تیزر یاد کرد.

تیزر چیست؟

نرم‌افزار ساخت تیزرتیزر در واقع محتوایی است که یک معرفی اجمالی از یک خدمات، محصول یا اثر در اختیار مخاطبین قرار دهد. جذابیت یک تیزر نقش مهمی در جلبِ‌ توجه بازی می‌کند. در این متن قصد داریم به چند نرم‌افزار ساخت تیزر اشاره‌ای داشته باشیم. برخی آنقدر سخت هستند که شاید استادی در آن‌ها به اندازه یک دوره لیسانس کار ببرد. دسته‌ای دیگر هم از همان ابتدا به شما توانایی‌های اولیه را می‌دهد که قابل توسعه باشد. گروهی نیز برای موبایل هستند و برای کی تیزر متبدی کاربرد دارند. در ادامه با ما همراه باشید.

نرم‌افزار ساخت تیزر قدرتمند ادوب افتر افکت Adobe After Effect

نرم‌افزار ساخت تیزر

نرم‌افزار ساخت تیزراگر در حد مبتدی وارد دنیای تبلیغاتِ ویدیویی شده باشید، حتماً با این نرم‌افزار تیزر آشنایی داشته‌اید. اگر هم اهل ادیت ویدیو نباشید و سر و کارتان با عکس‌‌ها و طرح‌ها و در نتیجه دیگر عضوهای خانواده ادوبی Adobe یعنی فتوشاپ PS و ایلوسترایتور AI باشد، به هرحال چشم‌تان با دیگر اعضا هم آشنا شده است.

ادوبی افتر افکت می‌تواند یک نرم‌افزار تولید تیزر باشد. یک برنامه ایجاد ترکیب و انیمیشن است. علاوه بر سر و شکل دادن به یک تیزر ویدویی، کاربردهای متنوع دیگری نظیر ساختن موشن‌گرافی برای وب، تلویزیون و فیلم‌ها را دارد. با وجود قابلیت keyframe در این برنامه می‌توان اشیا، اشکال، لوگوها و طرح‌های کارتونی را به حرکت درآورد. از قابلیت‌های اساسی ادوبی افتر افکت می‌توان اشاره کرد به:

افکت‌های واقعیت مجازی جالب توجه

استفاده از طرح‌های گرافیکی

خلق افکت‌های واقعیت مجازی

ادیتور VR Comp

ابزار Path

پیش‌نویس‌های موشن گرافی

ادیتور میانبر کیبورد مجازی

منوی بسیار وسیع

اضافه کردن حس و حال به اشکال، ماسک‌ها و ابزار براش

سه بعدی کردن یک تصویر دو بعدی

البته برای کار کردن با این نرم‌افزار باید مهارت‌های لازم را کسب کنید. ولی در هر سطحی که باشید قادر هستید با آن شروع کنید و کم‌کم کارهای حرفه‌ای‌تر و خلاق‌تری را بسازید.

در حال حاضر شرکت هایی مانند طلوع فیلم با همراهی نیروها و افراد متخصص حاضر در آن ها به طور کامل به این نرم افزار ها مسلط هستند و انیمشن ها و جلوه های ویژه جذابی را با این ابزارها خلق می کنند. از نرم افزار افترافکت بسیار در ساخت تیزر تبلیغاتی استفاده می شود، که در این لینک میتوانید نمونه ویدئو های حرفه ای آن را تماشا کنید.

موسی خانزاده پور مدیرعامل شرکت طلوع فیلم معتقد است برای رسیدن به یک خروجی با کیفیت که دارای ویژوال و افترافکت است میبایست هماهنگی مناسبی بین تیم‌ خلاقیت و جلوه‌های ویژه برقرار باشد تا صرفا خروجی ما به کیفیت بصری و فنی کار منتهی نشود و درک و اثربخشی آن برای مخاطب دوچندان شود.

استفاده از HitFilm به عنوان نرم‌افزار ساخت تیزر

نرم‌افزار ساخت تیزر

نرم‌افزار ساخت تیزرنرم‌افزار hitFilm Pro یک ویرایشگر ویدیو همه‌کاره است. برخورداری از افکت‌های بصری و ترکیبات سه‌بعدی باعث شده تا برای فیلم‌سازان و هنرمندان موشن‌گرافی جذاب باشد. همچنین می‌تواند یک جایگزین درست و حسابی برای نرم‌افزار قدرتمند افترافکت باشد. از ویژگی‌های کلیدی این نرم‌افزار اشاره می‌توان کرد به:

پشتیبانی از نور، سایه و نقشه‌های محیطی برای خلق افکت‌ها و اشیا واقعی

بیش از 870 افکتِ بصری آماده برای اضافه کردن به لایه یا کلیپ

قابلیت اضافه کردن مدل‌های سه‌بعدی 3D برای دسترسی به عملگر تراکینگ

ویژگی‌های صوتی-بصری

این نرم‌افزار نیز برای حرفه‌ای‌ها است و افراد مبتدی نیازمند گذران دوره‌های آموزشی برای درک از رابط کاربری برنامه را دارند. در صورتی تسلط یک نرم‌افزار تیزر تمام عیار در دستان شما خواهد بود.

نرم‌افزار ساخت تیزر Fusion Studio 16

نرم‌افزار ساخت تیزر

نرم‌افزار ساخت تیزراین برنامه به طور ویژه برای کار با مدل‌های سه‌بعدی 3D، ساخت موشن‌گرافی، خلق واقعیت مجازی و بهره‌مندی از افکت‌های بصری طراحی شده است. معمولاً برای اضافه کردن افکت‌های بصری به تیزرهای تبلیغاتی استفاده می‌شود. این نرم‌افزار در فرایند پس از تولیدِ فیلم‌های ماندگاری چون Thor، سریال Lost و اثر شگفت‌انگیز Avatar به کار گرفته شده است. از ویژگی‌های کلیدی اشاره می‌توان کرد به:

شتاب‌دهنده گرافیکی

محیط کار 360 درجه پانورامیک برای ویرایش real-time خلق صحنه‌های واقعیت مجازی VR

در صورت تسلط کار با آن بسیار روان است Fluid Workflow

این برنامه مناسب تیم‌های بزرگ برای خلق خروجی‌های بسیار خلاق کاربرد دارد. از ناترون Natron خبری دارید؟

کسب درآمد از عکاسی تبلیغاتیبیشتر بخوانید : کسب درآمد از عکاسی تبلیغاتی و صنعتی

نرم‌افزار Natron جایگزین ساده‌تر برای افترافکت

نرم‌افزار ساخت تیزر

نرم‌افزار ساخت تیزرناترون Natron یک برنامه اوپن سورس است و جایگزین مناسبی برای افترافکت است. افرادی که به دنبال کنترل و انعطاف روی ابزار هستند، می‌توانند نگاهی به این مورد داشته باشند. از ویژگی‌های کلیدی می‌توان اشاره کرد به:

رابط کاربری و عملکرد در هر سه سیستم عامل Windows، Linux و Mac مشابه است.

فرایند ویرایش با وجود Node-based engine سازماندهی شده خواهد بود.

بیش از 250 پلاگین

جعبه‌ابزار منعطف که قادر به ایجاد لایه‌های ماسک، اشکال و طرح‌های نامحدودی است.

با وجود قابلیت‌های کاربردی خبری از پشتیبانی افکت‌های سه‌بعدی 3D نیست. افراد مبتدی Beginner Designer and Editors می‌توانند با ناترون Natron یک سر و شکل حرفه‌ای به پروژه ساده خود ببخشند.

نرم‌افزار برای تیم‌های تولید با بودجه محدود

نرم‌افزار ساخت تیزر

نرم‌افزار ساخت تیزرمی‌توان از Wondershare FilmoraPro برای ساخت تیزر تبلیغاتی و ادیت ویدیو استفاده کرد. این نرم‌افزار پیشرفته یک ادیتور غیرخطی است که دست کاربر را برای اعمال ایده‌های خود باز می‌گذارد. به خاطر Compositing قدرتمند، موشن گرافی، افکت‌های ویژه، تصحیح رنگ و نور وابزار تنظیم صدا شناخته می‌شود.

رابط کاربری آسان

پشتیبانی از رزولوشن و frame rate‌ مختلف شامل 4K UHD با سرعت 100 فریم در ثانیه

لایه‌بندی قابل تغییر برای ادیت، برش trim، اضافه کردنِ افکت‌ها و تحصیح رنگ

پشتیبانی از موشن گرافی، انیمیشن و تراک‌های ویدیویی نامحدود

نسخه دیگری با نام Filmora X وجود دارد که بیش‌تر روی یک سری ویژگی اساسی کار شده است. یک برنامه ساده برای مبتدیان اما به اندازه کافی توانا تا نیازهای آن‌ها را برطرف کند. بیش‌تر مناسب حال افراد فعال در ساختِ ویدیو برای یوتیوب، آپارات و فیلم‌سازان کوتاه است.

نرم‌افزار Blender مناسب حال تیزرهای انیمیشنی

نرم‌افزار ساخت تیزر

نرم‌افزار ساخت تیزراین نرم‌افزار که می‌تواند در ساختِ تیزرهای تبلیغاتی انیمیشنی فوق‌العاده باشد، یک برنامه اوپن سورس سه بعدی 3D است که برای مدلینگ، اضافه کردن کنترل به مدل دیجیتالی جهت حرکت به اطراف، انیمیشن‌سازی و ساخت پروژه‌ها در حد بازی را پشتیبانی می‌کند. بهتر است بدانید، یادگیری آن اصلاً کار آسانی نیست.

ترکیب تصاویر دوبعدی و سه‌بعدی

پشتیبانی از انیمیشن با پوست پیازی

رندرینگ به شدت واقعی با کیفیت پرمیوم

امکان استفاده از پایتون برای خصوصی‌سازی ابزار و افزونه‌ها

نرم‌افزار ساخت تیزر باب دل کاربران اپل با Apple Motion

نرم‌افزار ساخت تیزر

نرم‌افزار ساخت تیزرنرم‌افزار موشن Motion‌ می‌تواند یکی از جایگزین‌های ادوبی افتر افکت برای کاربران مکینتاش باشد. همچنین این نرم‌افزار می‌تواند عناوین خاص، ترانزیشن‌ها و افکت‌ها را به برنامه محبوبِ کاربران اپل یعنی Final Cut Pro اضافه کند.

خروجی گرفتن استاندارد یا پروژه‌های 360 درجه به دستگاه‌های اپل و آپلود مستقیم به یوتیوب و ویمِو Vimeo

تغییر حال در عناوین 2D/3D با ابزار و پیشنویس‌های پیشرفته

ذخیره هرنوع عنوان title، افکت یا ترانزیشن برای استفاده در Final Cut Pro

دسترسی به بیش از 230 رفتار برای طبیعتِ انیمیشن

اگر در حال استفاده از Final Cut Pro هستید، قطعاً یکی از نرم‌افزارهای کاربردی همراه به شمار خواهد رفت. موشن Motion‌ را فراموش نکنید.

فیلم آموزشی بیشتر بخوانید : ساخت فیلم آموزشی، معرفی بهترین منابع نور

نرم‌افزار Nuke برای استودیوهای بزرگ

نرم‌افزار ساخت تیزر

نرم‌افزار ساخت تیزریکی از قدرتمندترین‌ها Nuke است که افکت‌های بصری خاص و حرفه‌ای را به همراه خواهد داشت. انعطاف، بهینه بودن و جعبه‌ابزار قدرتمند آن را برای هر نوع کاربری از جمله تیزر تبلیغاتی مناسب می‌کند.

شتاب دهنده GPU و رابط کاربری روان

سازگاری با ویندوز و مک با سخت‌افزار متوسط

کار با تصاویر شامل اوپاسیتی opacity و لایه‌های رنگی متعدد

تصحیح دیستورشن لنز

نرم‌افزار ویرایش فیلم Final Cut Pro

نرم‌افزار برای کاربران مکینتاش و iOS کاربرد دارد. از ویژگی‌ یک تایم‌لاین جذاب برخوردار است که به کاربر ابزار اجازه می‌دهد تا کلیپ‌ها را برش بزند و آن‌ها را بدون تاثیر بر کل اثر، حرکت دهید.

ویرایش پیشرفته‌ صدا

ویرایش 360° VR

موشن‌گرافی و ویرایش پیشرفته رنگ

نرم‌افزار محبوب Corel VideoStudio

نرم‌افزار ساخت تیزر

نرم‌افزار ساخت تیزراز کورل Corel VideoStudio می‌توان برای ساخت تیزر تبلیغاتی هم استفاده کرد. به ویرایش در رزولوشن 4K دسترسی دارید و از ابزار رنگ پیشرفته Color Grading برخوردار خواهید بود. تراکینگ حرکت چند نقطه‌ای، ماسک برای متن video text masking، ترانزیشن‌ها و همه این قابلیت‌ها باعث می‌شود که از آن به عنوان یک نرم‌فزار تیزر یاد کنیم.

ویرایش ویدیو 360 درجه

ابزارهای رندرینگ کامپلکس بدون اذیت شدن سخت‌افزار

پشتیبانی‌ برای مبتدیان و برنامه‌های آموزشی

تبدیل فیلم خام 360 درجه به ویدیو استاندارد

گام بعدی؛ اپلیکیشن‌های تولید تیزر تبلیغاتی

نرم‌افزار ساخت تیزربا چنین لیستی می‌توانید هرکاری بکنید. قدرت این نرم‌افزارهای ساخت تیزر به حدی است که استاد شدن در هر کدام به شما توانایی تولید آثار حرفه‌ای در زمینه تیزر تبلیغاتی خواهد بخشید. اما گاهی افراد فقط به دنبال یک اپلیکیشن ساده گوشی هستند و چندان در این سطح از خود انتظار ندارند یا فعلاً وقت و هزینه کافی در اختیارشان نیست. در این صورت بحث اپلیکیشن‌های ویرایش ویدیو به میان می‌آید که روی دستگاه‌های اندرویدی و iOS می‌تواند برخی نیازهای اولیه یک تیزر تبلیغاتی در حد مبتدی تا متوسط را برطرف کند. شما چه نرم‌افزار تیزر برای گوشی می‌شناسید؟ اشاره‌ای کوتاه به Final Cut Pro داشتیم که باب میل کاربران اپل است. در ادامه با ما همراه باشید تا یک معرفی اجمالی از چند نرم‌افزار ویرایش ویدیو برای ساخت تیزر در گوشی داشته باشیم.

ویرایش فیلم در گوشی با Quick App

شما می‌توانید به ضبط فیلم از طریق Quick App بپردازید و خیلی راحت ویرایش کنید. یک نرم‌افزار سریع برای کاربران مبتدی که هزینه پرداخت ساخت تیزر را هم ندارند. نرم‌افزار Quick App همانطور که از نامش هم پیداست، برای افزایش سرعت است. خبری هم از اضافه شدن واترمارک روی ویدیو نخواهد بود که خب بسیار خوب است.

مجانی Free است

سرعت بسیار بالایی و قابلیت ویرایش خودکار

از ویدیوهای 4K پشتیبانی می‌کند

ابزار اساسی Basic‌ را دارد

ویژگی Quick’s mural برای ثبت شات‌ها از وقایع مختلف Events در دسته‌بندی‌های جدا

ویرایش خودکار موزیک برای هماهنگی با video beat در فایل شما

نام آشنای اپلیکیشن InsShot

نرم‌افزار ساخت تیزر

نرم‌افزار ساخت تیزراین نرم‌افزار ویرایش ویدیو در گوشی نیز برای هر دو سیستم‌ عامل اندروید و iOS کاربرد دارد. به شما اجازه خلق ویدیو، ویرایش عکس و همچنین کلاژها از چندین عکس را می‌دهد. می‌تواند ویدیو را برش بزند و سرعت آن را تغییر دهد. همچنین قابلیت اضافه کردن فیلتر، موسیقی و متن را روی ویدیو دارید. می‌توانید کادر فیلم را رو به چپ یا راست flip کنید، یا به طور کلی بچرخانید.

برخورداری از سه ابزار کاربردی برش: split، trim و cut

ترکیب دو کلیپ merge and join

فیلترهای منحصر به فرد و پس‌زمینه‌های رنگارنگ

ویژگی fade in و fade out برای تنظیم صدای شروع و پایان موسیقی فیلم

تیزر تبلیغاتی و محتوای ویدیویی اثری ماندگار و نافذ

نرم‌افزار ساخت تیزرلیست بلندبالایی می‌توان از اپلیکیشن‌ها مثال زد که در یک مقاله به طور مفصل در مورد اپلیکیشن‌های محبوب برای ویرایش فیلم در گوشی را در مجله دیدنگار می‌توانید پیدا کنید. به هرحال پیشنهاد دیدنگار بهره‌مندی از دستکتاپ و ساخت کارهای حرفه‌ای‌تر برای اثرگذاری است.

کلید طلایی موفقیت

اخیراً بر اساس Diode Digital پژوهشی انجام شده است که نشان می‌دهد ویدیو نسبت به پرینت و ایمیل مستقیم 600 درصد اثرگذاری بالاتری دارد. در حدود 75 میلیون کاربر در آمریکا به صورت روزانه و آنلاین ویدیو تماشا می‌کنند که مشخصاً در تمام نقاط جهان همین الگو را می‌توان ردیابی کرد. فقط با اشاره کردن به ویدیو در موضوع ایمیل شانس کلیک 13 درصد افزایش می‌یابد که نشان از توجه کاربران به این فورم از تولید محتوا است. جالب است که ویدیوها با زمان دو دقیقه بیشتر، ارتباط موثرتری برقرار کرده‌اند.

هرچند این داده‌ها آماری است، ولی جمعِ آن‌ها نشان می‌دهد که ساخت یک تیزرِ تبلیغاتی حرفه‌ای تا چه حد می‌تواند اثری نافذ بر مخاطب بگذارد. اصلاً تفاوتی ندارد که تبلیغات یک محصول، خدمات یا اثر باشد؛ حتی می‌تواند در زمینه آگاهی‌رسانی جمعی ساخته شده باشد. در اینجا نقش نرم‌افزار تیزر بسیار تعیین کننده است. ابزارها و افکت‌های خاص می‌تواند چشم‌ها را روی صفحه نگاه دارد. کلیک افزایش می‌یابد، ویو بیش‌تری دریافت می‌کنید و بیش‌تر به اشتراک گذاشته می‌شوید.

نظر شما چیست؟ به نظر شما موسیقی و صدا چه تاثیری در یک تیزر تبلیغاتی دارد؟ چه ابزاری یا تجهیزاتی نیاز دارید؟ چه تجربه‌ای از کار با نرم‌افزارهایی که معرفی کردیم در اختیار دارید؟ آیا نرم‌افزار تیزر به خصوصی می‌شناسید که بتواند به افراد مشخصی کمک کند؟

منبع

https://www.didnegar.com/

 نمونه کار ربات تلگرامی   پشتیبانی اپلیکیشن   پشتیبانی آپدیت اپلیکیشن اندروید   پشتیبانی اپلیکیشن اندروید در تبریز    پشتیبانی اپلیکیشن اندروید   پشتیبانی اپلیکیشن اندروید   پشتیبانی اپلیکیشن اندروید و iOS   پشتیبانی برنامه اندروید   پشتیبانی برنامه اندروید در تبریز   نمونه کار طراحی اپلیکیشن اندروید و ای او اس 
١۴٠٢/١/٣١ ٨:۵۴:٧
|
به اشتراک گذاری:

نرم

افزار
تدوین

تیزر

نرم

افزار

تدوین

تیزر
نرم افزار تدوین تیزر
گفتگو در مورد طراحی اپلیکیشن