page loader


بهترین شرکت های نرم افزاری ایران

بهترین شرکت های نرم افزاری ایران

برترین شرکت های طراحی اپلیکیشن در ایران

اگر کمی با دقت به تبلیغات تلویزیونی، سایت های اینترنتی و حتی بیلبردهای شهری نگاه کنیم ، همه و همه در مورد ابزاری صحبت میکنند که به ما کمک می کند به راحتی خدماتی را که در گذشته بصورت حضوری انجام می شد را همیشه و در همه جا به آسانی بتوانیم انجام دهیم. برای نمونه می توان به برنامه های بانکداری هوشمند، نرم افزارهای پیام رسان، نرم افزارهای خدمات شهری و بسیاری از نرم افزار های دیگر اشاره کرد که می توانید در اطراف خود به راحتی مشاهده کنید که به همه ی اینها در اصطلاح اپلیکیشن می گویند که هر کدام برای انجام کاری طراحی و ساخته شده اند .

اپلیکیشن چیست ؟

برای دانستن اینکه اپلیکیشن چیست، باید در مورد کاربرد اپلیکیشن و موارد استفاده از آن اطلاعات داشته باشیم. در اینجا چند نمونه از مهم ترین کاربردهای اپلیکیشن را معرفی می کنیم.

اپلیکیشن یا در اصطلاح ” نرم افزار” ، کاربردهای مختلفی دارد، مثلا اگر بخواید یک موسیقی را در کامپیوتر گوش دهید ، از نرم افزار Jet audio و یا KmPlayer استفاده می کنید یا اگر بخواهید تصویر یا عکسی را ویرایش کنید، قطعا به سراغ نرم افزار محبوب فثوشاپ ( Photoshop) خواهید رفت و یا از همه مهم تر ، اگر بخواهید متن و یا سندی را تنظیم کنید به سراغ مجموعه Office خواهید رفت .

اما کدام یک از شرکت های طراحی اپلیکیشن برتری دارد ؟

در زیر معیارهایی مانند : مطرح بودن برند ، نمونه کارهای انجام شده ، تعرفه طراحی اپلیکیشن ، تکنولوژی های مورد استفاده و ... مورد توجه است و لازم به ذکر است که ترتیب نام شرکت ها اولویتی نداشته و برتری در میان آنها دیده نمی شود .

- شرکت طراحی اپلیکیشن وب افرا

طبق اطلاعات درج شده در سایت وب افرا ، این شرکت از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را شروع کرده و تا بخش طراحی اپلیکیشن نیز حدود ۲ سال است که بطور مستمر فعالیت می نماید .

در نمونه کارهای این شرکت میتوان اپلیکیشن پایگاه ملی مناقصات کشور را مشاهده کرد که در نوع خود نمونه ی خوبی محسوب میشود .

لیست تعرفه های طراحی اپلیکیشن

- شرکت ام تیم اپس

در توضیحات درج شده در وب سایت این مجموعه ، تعداد ۱۰۰۰ نمونه کار طراحی اپلیکیشن درج شده که البته جای تعجب دارد زیرا این تعداد در بازه زمانی کوتاه واقعا منطقی نیست که البته استدلال بنده این بوده که شاید این سایت اپلیکیشن های آماده ای ارائه می نماید که هر فروش را بعنوان یک نمونه کار در نظر گرفته است !!!

متاسفانه در این سایت لینک قیمت و تعرفه یافت نشد .

- شرکت مالتی پلتفرم

این وب سایت در توضیحات خود به ۷ سال سابقه در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن اشاره کرده که این زمان خوبی برای کسب تجربه است .

درباره شرکت :

ما به عنوان یکی از اولین شرکت های ارایه کننده خدمات تخصصی ساخت اپلیکیشن برای سیستم عامل های اندروید و ios در ایران شروع به فعالیت کرده و طبق آخرین استاندارد های کمپانی های اپل و گوگل نسبت به ساخت اپلیکیشن اقدام میکنیم .

متاسفانه در این سایت تعرفه طراحی اپلیکیشن یافت نشد .

- شرکت طراحی اپلیکیشن

وب سایتی تحت عنوان شرکت طراحی اپلیکیشن را مشاهده کردیم که از نظر طراحی گرافیکی سایت و همچنین ساختار ، تفکیک بخش ها و ... به نظر سایت مناسب و درخور توجهی است زیرا تمام فرایندها را بصورت کاملا شفاف مطرح نموده و تعرفه های طراحی اپلیکیشن در این سایت بطور کامل درج گردیده است . معیار انتخاب این وب به دلیل شفافیت در قیمت ، کارهای انجام شده و ... مورد بررسی قرار گرفت .

- شرکت نوین

طبق اطلاعات درج شده در صفحه طراحی اپلیکیشن این وب سایت ، هزینه طراحی اپلیکیشن اختصاصی از پایه ۴ میلیون شروع و بسته به نوع و امکانات اپلیکیشن تغییر مینماید .

متاسفانه در این وب سایت اطلاعات تعرفه ای برای اپلیکیشن های فروشگاهی و ... یافت نشد .

- بروزرسانی شهریور ۱۳۹۹ لیست بهترین شرکتهای طراحی اپلیکیشن در ایران :

- سایت تابان شهر

طبق مستندات و اطلاعات درج شده در این وب سایت، فعالیت این تیم از سال ۱۳۹۱ آغاز شده و بر اساس نمونه کارهای انجام شده موجود در این وب سایت ، تمرکز ویژه ای بر روی وردپرس داشته و از آن بعنوان بخش BackEnd سیستم استفاده میکنند .

اپلیکیشن های فروشگاهی با الگو برداری از طرح اپلیکیشن دیجی کالا و ... نشان از آن دارد که برخی از اپلیکیشن ها بصورت آماده و برخی دیگر را بصورت اختصاصی طراحی می‌کنند.

متاسفانه در بررسی این وب سایت، بخش تعرفه برای طراحی اپلیکیشن یافت نشد .

منبع

https://virgool.io/

 مقاله   پشتیبانی اپلیکیشن اندروید در تبریز   پشتیبانی آپدیت اپلیکیشن اندروید   پشتیبانی اپلیکیشن اندروید   پشتیبانی اپلیکیشن   نمونه کار ربات تلگرامی   پشتیبانی برنامه اندروید در تبریز   پشتیبانی اپلیکیشن اندروید و iOS    پشتیبانی اپلیکیشن اندروید   نمونه کار طراحی اپلیکیشن اندروید و ای او اس 
١٣٩٩/٩/٢١ ١٣:٢٨:١
|
به اشتراک گذاری:
بهترین
شرکت

های

نرم

افزاری
ایرانبهترینشرکت

های

نرمافزاری
ایران
بهترین شرکت های نرم افزاری ایران  پشتیبانی برنامه اندروید 
مقالات مرتبط

DevOps چیست

١٣٩٩/١١/٣ ١۴:٢۶:۵۴
DevOps چیست

ادامه مطلب
گفتگو در مورد طراحی اپلیکیشن